• Hallo

Ik heb een probleempje ik heb een aantal dingen geprobeerd maar krijg telkens hetzelfde probleem.

Misschien iemand die me hierbij kan helpen?
    In bijlage staat een foto.

Dit probleem krijg ik:

SQL query:

CREATE DATABASE IF NOT EXISTS `criminals` DEFAULT CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci;

MySQL said:

#1044 - Access denied for user 'a1456396_test'@'localhost' to database 'criminals'

greetz

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • De error zegt het al eigenlijk, je hebt geen rechten om een tabel aan te maken. Ik weet niet of dit je eigen server is, zoja dan moet je even googlen om je account rechten te geven, maar vanwege de user name waar je bent mee ingelogd denk ik dat dit een gratis host of een betaalde host is.

Hiervoor zul je dus even in je paneel moeten kijken of je daar de rechten kan geven en anders je provider contacteren!

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• nee maar wel op die website andere account

Dan is het dus gewoon een questie van de provider en aangezien die gratis is zal er geen, tot weinig support zijn. Als je met databases wil testen is het makkelijk xamp/wamp te downloaden. Volledige rechten weet je zeker dat daar niks mee is. Of natuurlijk een payed provider nemen!

• zoals mentimjojo het zegt pak gewoon xampp XAMPP Installers and Downloads for Apache Friends.
    eens geinstalleerd run je apache en mysql.
    voeg de html en php bestanden in je htdocs map (onder C:\xampp\htdocs)
    ga via de browser naar localhost. zie je de website
    en om een database toe te voegen ga je naar localhost/phpmyadmin
    en dan je php connectie file nog aanpassen. gebruikersnaam = root wachtwoord= leeg laten
    en je bent vertrokken 8o

• Dan is het dus gewoon een questie van de provider en aangezien die gratis is zal er geen, tot weinig support zijn. Als je met databases wil testen is het makkelijk xamp/wamp te downloaden. Volledige rechten weet je zeker dat daar niks mee is. Of natuurlijk een payed provider nemen!

Oke thanks zal het doen

Ik ga het meteeen proberen

• Hallo,

Zoals Mitchellve & mentimjojo al gezegd hebben kan je XAMPP gebruiken,
    ik gebruik USBWebserver Usbwebserver V8 is ook heel handig en gebruiksvriendelijk!

Maar als ik mij niet vergis zou je bij 000webhost.com via hun controlepaneel een database moeten aanmaken, niet via de database zelf.

indien je toch online gratis wilt bij hun mag je geen criminals of dergelijke starten op hun gratis hosting. Zie hun voorwaarden daarvoor:

Citaat

7. We do not allow online gaming scripts such as ogame, mafia, etc.. (allowed if you upgrade account)

(Enkele eventjes ter info, want een vriend is verbannen geweest door een criminals bij hun, je bent dan alle bestanden bij hun kwijt)

• Veel hosting bedrijven zien deze code liever niet op hun servers, omdat het veel kracht van de server vraagt.
    Zeker als je aardig wat spelers hebt die er op los klikken, dan maak je zoveel requests dat je andere klanten benadeelt.

• Veel hosting bedrijven zien deze code liever niet op hun servers, omdat het veel kracht van de server vraagt.
    Zeker als je aardig wat spelers hebt die er op los klikken, dan maak je zoveel requests dat je andere klanten benadeelt.

Laten we het dan maar niet hebben over zon criminals source van jaren geleden, die oude code zal het er ook niet op beter maken. Maar daarnaast is gratis hosting zowiezo niet aangeraden. Even een kort lijstje van de nadelen:

• Geen of heel weinig support.
    • Een hoop downtime, tja zonder inkomsten kun je geen super dure servers halen.
    • Het systeem is alles behalve gebruikersvriendelijk en ziet er niet uit.
    • Geen backups waarschijnlijk, dus wanneer er een server kapot gaat, kunnen zo al je bestanden weg zijn

Dit zijn maar een aantal punten van de hoop nadelen van een gratis host. Ik raad een betaalde aan, hoeft niet duur te zijn. Denk Itthosting, goeie service en geen downtime. Althans heb ik nooit meegemaakt daar.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!