Posts by aneldesign

    Beste


    Weet er iemand een programma voor een volledige IT audit te doen. Met een IT audit bedoel ik dan om het systeem te starten om zo informatie te krijgen over:


    Network (netwerk informatie)
    Security (welke antivirus , hoelang heb je deze abo nog etc.)
    Exchange
    SQL Server
    Computer information


    op de computer waar je deze audit doet. Ik wil zo een heel document laten uitrollen om informatie te krijgen over mijn computer , dit is nodig voor GDPR wetgeving. Somebody some ideas?

    Wat is de Query op regel 153. Sowieso alles omschrijven naar mysqli of pdo.


    Dit is de functie..
    Op regel 153 staat -->

    Beste leden


    Ik heb een probleem bij mijn website. Een vriend van mij vroeg mij om hulp maar ik weet niet hoe ik hem moet verder helpen.
    De website is gemaakt in ezsql neem ik aan.


    Bij het openen van de website krijg ik de error mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource,
    ik heb geprobeerd om mysqli_query te gebruiken maar lukt niet. Iemand enig idee?


    In bijlage vind je de fout


    Alvast bedankt

    Of maak eerst een soort van functionele spec (waar wil je dit voor in gaan zetten, wat moet het allemaal doen en kunnen) en bepaal dan welke technische oplossing je gebruikt.


    Oftewel: je gereedschap hangt af van de klus.


    Je kunt ook besluiten om zelf iets simpels in elkaar te zetten.

    nja ga ik ook doen denk dat dat het beste is

    Beste Leden


    Bij deze vraag ik jullie of jullie misschien een simpele loginscript hebben met een security erop.
    Zou leuk zijn als jullie mij hierbij kunnen helpen.


    Mvg
    AnelDesign

    Thanks voor de moeite maar dit gaat me niet kunnen helpen is weer in windowsforms ik heb het nodig in wpf :/ oke ik hoop dat je het vindt!

    Hallo leden


    Ik ben momenteel bezig met een game in c# maar ik zit met enkele vragen.
    Hoe moet ik drag and drop maken in c# maar WPF ?


    Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.


    Greetz

    Ik ken iemand die beweert lid te zijn en als ik luister alleen al naar zijn technische kunnen, dan sta ik versteld van de kennis van die mannen.


    Ik heb maandenlang de beveiliging van banken getest, wel, ik kan je zeggen dat die mannen net een stapje verder staan en perfect weten hoe ze bepaalde diensten offline kunnen halen met 1 klein vps'je.
    Ik heb zelfs 'het geluk' gehad van een demonstratie te krijgen en mee te kijken. Het verkeer dat zo'n 1 klein vps'je via een fout ingestelde externe dns/nameserver kan genereren is echt zot!


    Nice Rens het kan kloppen dat hij lid is maar heb er mijn twijfels over. Omdat je lid bent van de grootste hacker-groep ter wereld en als je gepakt wordt ben je er geweest en staat je leven op het spel. Ik denk dan niet dat hij zomaar gaat zeggen ja ik ben er lid van zo van die mannen zullen nooit tegen iemand zeggen dat ze lid zijn of eender wat (mijn mening). Als ik lid zou zijn zou ik het ook verzwijgen want door het door te vertellen ben je al in levensgevaar denk ik.


    En ja het is allemaal zot wat mensen kunnen doen is echt fascinerend om zoiets bij te mogen wonen. Kon ik dat maar allemaal met een vpn.


    Btw wist niet dat je banken testte is wel nice.

    Dan is het dus gewoon een questie van de provider en aangezien die gratis is zal er geen, tot weinig support zijn. Als je met databases wil testen is het makkelijk xamp/wamp te downloaden. Volledige rechten weet je zeker dat daar niks mee is. Of natuurlijk een payed provider nemen!


    Oke thanks zal het doen



    Ik ga het meteeen proberen

    ja weet ik maar daar zat ik dus vast omdat ik andere keren altijd alles kon doen. Ik gebruik gratis host om eventjes te testen.


    greetz

    Anonymous heet nu alles in handen , een tegenaanval tegen hun is gewoon nutteloos. Zij strijden gewoon voor wat rechtvaardig is. Anonymous is gewoon een groep mensen die niet samenwonen het zijn scripters die over heel de wereld ligt en ze willen rechtvaardigheid en als zij iets willen gebeurd dat ook wij kunnen er niks aandoen.

    Hallo


    Ik heb een probleempje ik heb een aantal dingen geprobeerd maar krijg telkens hetzelfde probleem.


    Misschien iemand die me hierbij kan helpen?
    In bijlage staat een foto.


    Dit probleem krijg ik:


    SQL query:


    CREATE DATABASE IF NOT EXISTS `criminals` DEFAULT CHARACTER SET latin1 COLLATE latin1_swedish_ci;


    MySQL said:


    #1044 - Access denied for user 'a1456396_test'@'localhost' to database 'criminals'


    greetz