Eerste reactie Anonymous

• De eerste reactie van Anonymous is een feit:
    ze hebben de eerste jihadistische website, "Ansar Al Haqq", plat gelegd.

In 2013 werd deze site nog omschreven als het gezicht van de Franse Jihad.

Verder heeft Anonymous aangekondigd Franse websites te zullen helpen verdedigen tegen verdere cyberaanvallen van Jihadisten.

• Ze hebben inmiddels ook al een tegenaanval gehad. IS heeft het Amerikaanse leger hun twitter account gehacked en een bedreiging neergezet met de daadwerkelijke namen. Anonymous heeft nu letterlijk de oorlog verklaard. Dit kan leiden tot een groot zooitje.

• Anonymous is geen groep nee. Het zijn geen mensen die voor de grap Google down leggen ofzo. Het zijn boze Amerikanen, boos op hun regering die hun belazert, spioneert en dergelijken.
    Niet mensen met een "anonymous" masker op Skype die PlayStation Network down halen.

• @A.Ruter
    Zolang ze het op internet uitvechten krijg je geen doden, dat is hoe dan ook weer een positief verhaal.
    Ik denk alleen niet dat ze het van Anonymous winnen, Anonymous is iedereen en iedereen kan Anonymous zijn.

Het is een idee en niet een groep dus je vecht tegen iets wat niet zomaar stopt...

Denk niet dat je het zo moet zien, als ze leger netwerken of iets in die richting plat leggen kan dat tot doden of erger leiden. Daar in tegen zie ik Anonymous dat niet zo snel doen aangezien zoals @Scars al zei boos zijn op hun leiders.

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• Anonymous heet nu alles in handen , een tegenaanval tegen hun is gewoon nutteloos. Zij strijden gewoon voor wat rechtvaardig is. Anonymous is gewoon een groep mensen die niet samenwonen het zijn scripters die over heel de wereld ligt en ze willen rechtvaardigheid en als zij iets willen gebeurd dat ook wij kunnen er niks aandoen.

• Ik ken iemand die beweert lid te zijn en als ik luister alleen al naar zijn technische kunnen, dan sta ik versteld van de kennis van die mannen.

Ik heb maandenlang de beveiliging van banken getest, wel, ik kan je zeggen dat die mannen net een stapje verder staan en perfect weten hoe ze bepaalde diensten offline kunnen halen met 1 klein vps'je.
    Ik heb zelfs 'het geluk' gehad van een demonstratie te krijgen en mee te kijken. Het verkeer dat zo'n 1 klein vps'je via een fout ingestelde externe dns/nameserver kan genereren is echt zot!

• Ik ken iemand die beweert lid te zijn en als ik luister alleen al naar zijn technische kunnen, dan sta ik versteld van de kennis van die mannen.

Ik heb maandenlang de beveiliging van banken getest, wel, ik kan je zeggen dat die mannen net een stapje verder staan en perfect weten hoe ze bepaalde diensten offline kunnen halen met 1 klein vps'je.
    Ik heb zelfs 'het geluk' gehad van een demonstratie te krijgen en mee te kijken. Het verkeer dat zo'n 1 klein vps'je via een fout ingestelde externe dns/nameserver kan genereren is echt zot!

Nice Rens het kan kloppen dat hij lid is maar heb er mijn twijfels over. Omdat je lid bent van de grootste hacker-groep ter wereld en als je gepakt wordt ben je er geweest en staat je leven op het spel. Ik denk dan niet dat hij zomaar gaat zeggen ja ik ben er lid van zo van die mannen zullen nooit tegen iemand zeggen dat ze lid zijn of eender wat (mijn mening). Als ik lid zou zijn zou ik het ook verzwijgen want door het door te vertellen ben je al in levensgevaar denk ik.

En ja het is allemaal zot wat mensen kunnen doen is echt fascinerend om zoiets bij te mogen wonen. Kon ik dat maar allemaal met een vpn.

Btw wist niet dat je banken testte is wel nice.

• Bedrijven maken wel steeds meer gebruik wel hackers.

Sommige kennen naar mijn idee het verschil tussen het legaal hacken en het illegaal hacken niet.

In opdracht van, toestemming (Legaal).

Zonder toestemming (Illegaal).

Dit voorbeeld geld voor spullen die van jou zijn.

• Niet helemaal, als mijn buurman mij de opdracht geeft een Ddos of hack uit voeren is het niet legaal. Het word legaal op moment officier van justitie hier toestemming voor geeft. Of natuurlijk Google/Microsoft of een ander groot bedrijf je vragen hun websites/systemen uit te testen qua Ddos en hacking.

PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

• Niet helemaal, als mijn buurman mij de opdracht geeft een Ddos of hack uit voeren is het niet legaal. Het word legaal op moment officier van justitie hier toestemming voor geeft. Of natuurlijk Google/Microsoft of een ander groot bedrijf je vragen hun websites/systemen uit te testen qua Ddos en hacking.

Het eraan waar het om gaat.
    Heeft je buurman een spel en hij vraagt je het spel te testen doormiddel van een mysql injectie is het legaal.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!