Hosting voor website

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat iets goedkoper is betekent niet dat het beter is. Net zo min dat duurder meteen beter is.


    Zelf zit ik bij TransIP, zij zijn goedkoop maar leveren voor die prijs zeker goed spul en goede service.


    Versio daarintegen is nog goedkoper maar levert niet altijd goed spul of service. Als ik alle ervaringen lees van mensen en kennissen dan moet je geluk hebben qua hardware. Maar de service ben zelf ook in contact mee gekomen en dit was onbegrijpelijk dramatisch klantonvriendelijk. Wil je een gokje wagen en heb je een beperkt budget dan zou Versio een goede optie zijn. Wil je weinig kwijt maar goede kwaliteit voor de prijs dan moet je kijken naar TransIP, DigitalOcean en ik meen CloudVPS, voor VPS hosting. Wil je goede kwaliteit en service, dan wordt het denk ik wat duurder, heb in die prijsklasse geen ervaring.


    Behalve dan, heb eens gewerkt met Rackspace op mijn stage. Daar zit een stevig prijskaartje aan (naar mijn mening) maar de kwaliteit en service is dan ook wel top.


    Mvg,
    Tim

  • Wat betaalde je dan voor Rackspace?


    Ik vind de verschillen vaak zo miniem, daar moet je eigenlijk niet voor gaan tobben. Een slechte service en trage website is zo verschrikkelijk irritant.


    Het bedrijf betaalde dacht ik zo'n 100 pond (130 Euro?) per maand. Weet het niet meer zeker. Weet de specs ook niet meer uit mijn hoofd die we kregen voor die server. Je kan kijken bij Kostencalculator voor cloudcomputing | Rackspace Hosting Maar die pagina ziet er heel anders uit dan die ik bij het bestellen kreeg, daar had je namelijk toen ook kant en klare oplossingen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!