Posts by Ome_Jakkes

    Met Google Sheets werkt dat niet echt... met Excel kan ik weleens proberen. Moet je dan nog veel wijzigen aan de opmaak?

    Misschien zou het ook handig zijn om ergens de mogelijkheid hebben om een blog onderwerp aan te vragen, of een voorstel te doen voor een blogitem om te checken of er animo voor is.


    :thumbup:


    Dat is vaak op basis van het onderwerp lastig te zeggen. Je kunt hele goede berichten schrijven over onderwerpen waar ik niet zo 1-2-3 heel warm van wordt en flutberichten over interessante onderwerpen. :)


    Zelf vind ik nuttige tips voor het maken van websites wel interessant.

    Goedenavond lads,


    Ik heb een klusje. Ik zit al uren te prutsen op een tabel voor een WordPress-site. Dat lukt voor geen meter.


    Wie kan er voor mij een tabel maken die ik zelf makkelijk kan updaten? Het gaat om een top 10.


    Gaarne via PM reageren: even kort hoe je dit aan wilt vliegen en de prijs die je ervoor rekent. De tabel moet er uiteraard wel een beetje netjes uitzien en op korte termijn geleverd worden. Mensen die dus pas over een paar weken tijd hebben, hoeven niet te reageren en tabellen die eruit zien als de simpele tabellen die ook in WordPress te maken zijn, kan zelfs ik ook wel zelf maken. :)

    Geweldig!


    Misschien is het ook een idee, om een bepaalde vergoeding te geven voor het juiste antwoord op een topic. Bijvoorbeeld 0,02 eurocent. Dat stimuleert weer om anderen te helpen.


    Dat is de doodsteek van een forum. Als je al moet gaan betalen om mensen een fatsoenlijk antwoord te laten geven...


    Wellicht dat je mensen bij een blogbericht het beste wat kunt laten linken? Dan is het wel interessant voor mensen met een site. Die hebben vaak toch al wel wat content liggen.

    Best is dan gewoon het contact te verbreken.
    En als hij u aanklaagt dan gaan ze hem in vredes rechtbank goed uitlachen... dat weet ik zeker.


    Ik zou dat wel even op schrift zetten en hem hier kennis van laten nemen. Dus een eenvoudige brief dat de website nu naar behoren werkt, wat bewijs hiervan en de toevoeging dat je opdracht er hiermee op zit.


    Voor verdere ondersteuning, aanpassingen, verwijs je hem dan door naar een door hem uit te zoeken webdesignbureau.

    Aangepast, en bedankt!


    Was er gisteren nog aan bezig, misschien dat ik er nog eens werk in wil steken, alleen heb het geld nodig :P


    Net ook even in forum gedeelte het bericht icoontje gefixt.


    Zoals al is gezegd: netjes dat je er eerlijk bij zegt dat er fouten in zitten.


    Maar het geld nodig? Een script vol fouten zal nooit veel geld opleveren. Zonde van alle tijd die je erin hebt gestoken. Persoonlijk denk ik dat je beter de fouten eruit kunt halen en het dan nog eens kunt gaan proberen.


    Over heel grote bedragen zal het ook allemaal niet gaan. Als je nu morgen een nieuwe auto nodig hebt en dit zou je duizenden euro's opleveren, ok dan... Maar da's niet het geval.

    Mag ik vragen wat je dan verwacht voor 10 euro? Geen bedrijf doet het voor 10 euro.


    Vandaar dat ik het ook hier vraag. Als ik bv. 50 euro zou geven, kan ik het net zo goed door een bedrijf laten doen. Dat geen bedrijf het voor x-bedrag doet, met dat argument kun je de hele Marktplaats hier wel opdoeken. Bedrijven schrijven ook geen scripts voor drie tientjes.


    Het was ook geen heel ingewikkelde opdracht en er reageerden toch wat mensen, waaronder één iemand met een prima portfolio.


    Ook kan een ieder zeggen dat het te weinig is. Niemand gehoord (of beter gezegd: gelezen). Achteraf klagen dat het bod te laag is, raakt kant noch wal. Doe dat vooraf.


    Logo's die ik uiteindelijk kreeg, waren drama. Nog geen 10 cent waard en dan ook nog serieus een user die verontwaardigd is en stelt dat het wel goed is...

    Het probleem is als volgt: er hebben 3 mensen gereageerd. Daarvan hebben er 2 niets meer laten horen, hoewel ik naar beiden heb gereageerd en tegen 1 heb gezegd dat zijn portfolio er goed uitziet en ik ook wel zo'n logo wil.


    1 member heeft wel een poging gewaagd maar stuurde drie afgrijselijke logo's. De laatste twee waren als ik niet met mijn neus op het scherm zit niet eens leesbaar (nog even los van het feit dat ik zelf met Word en Paint een netter logo kan maken). Dat geef ik aan en vervolgens zegt hij dat dat niet zo is. Dan heb je er weinig van begrepen.


    Slotje dus. Ik ga vandaag een bedrijf opdracht geven er eentje te maken.

    Wat betaalde je dan voor Rackspace?


    Ik vind de verschillen vaak zo miniem, daar moet je eigenlijk niet voor gaan tobben. Een slechte service en trage website is zo verschrikkelijk irritant.

    Nee ik heb het niet over die reclame banner. Ik had het over dat menu'tje dat je kan schuiven, je hebt daar de artiekelen over de benzine prijs, macdonald over diefstal o.a.


    Zou trouwens ook even wat aan je SEO doen.


    Oh ja, die... mja, die is wel wat groot.


    Dat staat nog in de planning. Komt over 'n week of twee, als ik meer tijd heb.

    Ik vind het een beetje aan de drukke kant. Ik zou de slideshow bovenaan weglaten of een stuk kleiner maken, ongeveer de helft van wat je nu hebt.
    Ook zou ik niet onder elke artikel een inleiding zetten (heb het nu over de voorpagina), maar alleen de titel of een quote.


    Thanks voor je reactie.


    De reclamebanner rechtsboven bedoel je? Zal eens kijken hoe dat eruit ziet als 'ie de helft kleiner is.


    Die inleiding weg is ook wel een goeie.

    Volgende diploma’s worden aanvaard als bewijs:


    Akten afgeleverd na 30/09/2000: Diploma hoger onderwijs
    Getuigschrift basiskennis bedrijfsbeheer
    Gelijkwaardig verklaard buitenlands diploma/getuigschrift of precedent
    Bestaand vestigingsgetuigschrift
    Examen middenjury
    Getuigschrift versnelde cursus bedrijfsbeheer gespreid over minstens 3maanden


    Akten afgeleverd voor 30/09/2000 Diploma hoger secundair onderwijs (algemeen, technisch of kunst)
    Diploma hoger secundair beroepsonderwijs afdeling handel, boekhouden, verkoop of kantoor
    Attest eerste jaar ondernemersopleiding
    Cursus bedrijfsbeheer (avondschool, middenstandsopleiding)
    Aanvullend getuigschrift over de kennis van het bedrijfsbeheer:
    TSO: indien behaald in 5de of 6de leerjaar
    BSO: indien behaald in 6de of 7de leerjaar


    Onderstaande ervaring, opgedaan gedurende de laatste 15 jaar, volstaat eveneens als bewijs: 3 (in hoofdberoep) of 5 (in bijberoep) jaar ervaring als zelfstandig ondernemingshoofd in een vennootschap (mits inschrijving in het HR of bij land – en tuinbouw zonder inschrijving in HR)
    5 jaar ervaring als zelfstandig helper
    Ervaring als bediende inleidinggevende functie gedurende 5 jaar
    3 of 5 jaar ervaring als dagelijks bestuurder in een vennootschap

    Wat hier boven staat klopt.


    Verder heb ik er wel ervaring mee. Dusdanig dat het me voor bedrijven die niet aan 'n locatie zijn gebonden, niet heel interessant is...