Hallo,
na jaren weg te zijn ben ik er weer, wegens geen tijd ben ik niet meer op ogm, ict, gamecoll of dimoweb geweest Nu ben ik dus weer terug, En heb een vraagje.
Zijn er mensen die een webshop kunnen maken ?het moet volgende bevatten
*Eigen lay-oud
*Bieden op advertenties.
*Tijd advertentie bv de prijs is 100 EUR nu promotie 24uur voor 65 EUR (countdown dus)
*Kortings bonnen uitdelen zelf codes te kiezen uiteraard bv 4x5dkl54d geeft korting van 5 EUR k55z5dd4e6 geeft korting van 10 EUR etc. ?En een promotie code voor bv gratis verzendkosten etc.
*Refferel systeem, mensen laten anderen aanmelden via hun link, per betaling 10 EUR krijgen hun bv 0.50cent korting op volgenden bestelling (of omwissel punten zie volgende)
*Omwissel punten bv iemand koopt voor 10eur krijgt 10 punten 1punt is 0.10eur.
*Betaling bank overschrijving, visa, PayPal(optie)Ophalen men klikt op ophalen dan staat er verzendkosten visa verzk. 6.75 (binnen 10 kilo dat men ook kan instellen hoeveel het pakket ong. weegt een een systeem dat alles samen telt om verzendkosten te bereken) en als mn bv vanaf 100 eur koopt de zendkosten for free zijn.en dat ze kunnen aan klikken via wat ze het willen verzonden hebbenen (maatschappij en bv verzekert en gewoon)
*Nieuwsbrief waar men promotie kan meegeven en codes (kortingbonnen)
*Verjaardag systeem men is jarig en krijgt ene mail van de shop met daarin een cadeau bon..
Dit was het zo wel denk ik Wie wil kan dit, goed en niet te duur?alvast bedankt.