Vanuit een topic kun je in het linkermenu op "Nieuwste blogs" klikken en ga je naar de homepage, vanaf een andere pagina ga je naar een random pagina als je er op klikt?

Nieuwe ICTscripters
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
De site is nog niet vertaald.
Hopelijk gaan we dat zo snel mogelijk doen.
Bij een nieuwe versie heb je altijd wel bugs. De reden dat we versneld over gingen was dat de support voor de vorige versie bijna stopte. Ikzelf vind de paar kleine bugs die er nog zijn niet storend, je kunt de site verder gewoon prima gebruiken.
+ dat het al een hele verbetering is van de vorige.
Je kunt inderdaad nog niet op die titels klikken, omdat ze doorverwijzen naar de homepage. Dit staat op de todo-list om te maken aangezien dit inderdaad wel handig is.
-
De site is nog niet vertaald.
Hopelijk gaan we dat zo snel mogelijk doen.
Bij een nieuwe versie heb je altijd wel bugs. De reden dat we versneld over gingen was dat de support voor de vorige versie bijna stopte. Ikzelf vind de paar kleine bugs die er nog zijn niet storend, je kunt de site verder gewoon prima gebruiken.
+ dat het al een hele verbetering is van de vorige.
Je kunt inderdaad nog niet op die titels klikken, omdat ze doorverwijzen naar de homepage. Dit staat op de todo-list om te maken aangezien dit inderdaad wel handig is.
Krijgen we straks wel de oude indeling terug (links & rechts)? -
@Wmdiensten Bij blogs en downloads heb je aan de rechterkant extra informatie, zodat je sneller kan navigeren naar meer van dezelfde gebruiker (bijvoorbeeld). Wat vind je vervelend aan de nieuwe indeling? Misschien kunnen we daar dan een oplossing voor verzinnen!
-
@Wmdiensten Bij blogs en downloads heb je aan de rechterkant extra informatie, zodat je sneller kan navigeren naar meer van dezelfde gebruiker (bijvoorbeeld). Wat vind je vervelend aan de nieuwe indeling? Misschien kunnen we daar dan een oplossing voor verzinnen!
Klinkt heel hard maar je kan beter vragen wat niet, er zit hier totaal geen logica in.
Links staat alles door elkaar waarbij je dus moet opletten wat je doet, was hiervoor niet.In de vorige versie had je links en rechts logica zitten wat een stuk lekkerder navigeerde, dit mis ik nu.
-
De indeling zal waarschijnlijk zo blijven, maar als er tips of ideën zijn horen we dat natuurlijk graag!
De website zal in de toekomst zeker nog vertaald gaan worden naar het Nederlands, maar momenteel ligt de prioriteit op het afwerken van de website en ervoor zorgen dat alle functies naar onze wens goed werken. -
Klinkt heel hard maar je kan beter vragen wat niet, er zit hier totaal geen logica in.
Links staat alles door elkaar waarbij je dus moet opletten wat je doet, was hiervoor niet.In de vorige versie had je links en rechts logica zitten wat een stuk lekkerder navigeerde, dit mis ik nu.
Is dit dan niet misschien gewoon iets waar je aan moet wennen? Want wat jij logisch vindt, kan een ander weer onlogisch vinden.
-
Is dit dan niet misschien gewoon iets waar je aan moet wennen? Want wat jij logisch vindt, kan een ander weer onlogisch vinden.
Nee sorry vind het persoonlijk niet mooi staan op deze manier, had dit ook @K.Rens vermeld.
Hij gaf al aan te kijken wat hij eraan kan doen, maar ik zal ongetwijfeld niet de enigste zijn die het niet mooi vind staan. -
Mogelijk een uitkomst die voor alle partijen even fijn is.
De mogelijkheid creëren om te betalen waar je wat wilt hebben staan van de menu's.
Hiervoor ben ik een voorstander. -
Ik heb gezien dat het blog gedeelte in het menu nog niet vertaald is?
Bij mij staat er Nieuwste blogs, maar de rest is wel in het Engels.Komt waarschijnlijk doordat Koen het stukje voor nieuwste blogs zelf heeft gemaakt^^
-
@M.Martens
Ik dacht dat Koen dat niet wilde doen, aangezien het met debuggen dan een ramp is, omdat iedereen andere settings heeft.@Reza
Klopt helemaal! -
Ik ben inderdaad voor zo weinig mogelijk verschillende views voor users.
Het rechter menu zal ik binnenkort nog eens terug naar kijken.
Heb nu de reclame in de topics terug gezet, google analytics geupgrade naar universal analytics, de server geupdated terug, een spamfilter geïnstalleerd en ik werk in de achtergrond met een andere programmeur aan een nieuwe coole functie voor op ICTscripters. Als dit vlot loopt, kunnen we deze hopelijk binnen de maand nog live zetten.
Na deze plugin denk ik dat de meeste dingen erin staan en kunnen we eindelijk beginnen met het vertalen. -
Wat voor plugin mag dat dan wel niet wezen?
-
Ik ben inderdaad voor zo weinig mogelijk verschillende views voor users.
Het rechter menu zal ik binnenkort nog eens terug naar kijken.
Heb nu de reclame in de topics terug gezet, google analytics geupgrade naar universal analytics, de server geupdated terug, een spamfilter geïnstalleerd en ik werk in de achtergrond met een andere programmeur aan een nieuwe coole functie voor op ICTscripters. Als dit vlot loopt, kunnen we deze hopelijk binnen de maand nog live zetten.
Na deze plugin denk ik dat de meeste dingen erin staan en kunnen we eindelijk beginnen met het vertalen.Wellicht een impopulaire mening maar waarom geen advertentie per topic als reactie of dat het weergegeven wordt als reactie.
Ik denk dat het ook zo interessanter wordt om een advertentieplek te kopen. -
We zien wel wat het word.
Neem aan iets goed want anders zou het niet komen. -
@Wmdiensten ik moest er ook erg aan wennen maar inmiddels vind ik het super fijn en er mooi uitzien.
-
@Wmdiensten ik moest er ook erg aan wennen maar inmiddels vind ik het super fijn en er mooi uitzien.
Kan er zelf nog steeds niet aan wennen, links komt nog steeds rommelig over sorry -
Sorry dat ik het nog moet zeggen maar nog een bug in de nieuwe versie.
http://ictscripters.com/blog/
Van het linkerkant menu van ""Nieuwe blogs" werkt niet. -
Sorry dat ik het nog moet zeggen maar nog een bug in de nieuwe versie.
http://ictscripters.com/blog/
Van het linkerkant menu van ""Nieuwe blogs" werkt niet.Die bug is bekend @M.Martens
De titels in het menu doen het allemaal niet. -
Die bug is bekend @M.Martens
De titels in het menu doen het allemaal niet.Titels in dat menu doen het wel.
Alleen het bovenkopje niet.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!