Gezocht: Host billing system

  • Beste ICT,


    Ik ben opzoek naar een goede Hosting Systeem waar als klanten iets bestellen het pakket wordt aangemaakt. Liefst Open scource maar mag ook betaald zijn. Mijn hosting draaid op Directadmin .Weten jullie iets? laat het me weten.

    Met vriendelijke groeten,


    Kenneth Wolfs


    Bewerkt één keer, laatst door Kwolfs ().

  • Ondanks dat ik WeFact gebruik zou ik voor WHMCS gaan, die geven je veel meer mogelijkheden.


    Ben zelf ook van plan binnenkort over te stappen, zoek alleen nog een plugin voor me boekhouder dan zet ik alles over.
    Nadeel van WeFact is ze zijn gesloten, in WHMCS heb je ongekend veel mogelijkheden tot uitbreidingen.

  • WHMCS had ik op oog maar als je nog niet veel klanten hebt is dit natuurlijk al een prijzig kaartje, Veder Wefact is ook er goed alleen ook een prijskaartje. Ik wil graag naar de Open Source kijken, alleen ik kan er niet heel veel vinden.


    @K. Rens, begin ermee! en maak een open source voor leden van ICTS

  • WHMCS heb je in een maandelijks en onetime versie, met of zonder recklame. Modules kan je gratis krijgen of betaald (ligt er maar net aan wat je nodig hebt)


    Verder heb je ook nog klantenpaneel.nl (het nadeel van dit systeem is dat het onveilig is en niet helemaal werkt)
    En natuurlijk hostbill.com


    Maar als je een goede basis wilt beginnen en een beetje verstand hebt van programmeren is WHMCS een leuke oplossing en hieraan je eigen vormgeving brengen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!