layout niet goed op safari
-
-
-
Wat komt er niet goed uit in safari dan?
-
Is deze zelf gemaakt?
Aangezien de links doorschakelen naar web-mobiel.nl???
Vind de layout ook erg veel lijken op die van Frenzo namelijk, zelfs de html code... -
Ik bekijk m op mn mac, en hij ziet er goed uit!..
Nu ik het even goed bekijk zie ik idd dat deze van mij was. Hoe Ruttydm er aan komt is voor mij een raadsel de enigste die deze heeft is A.Bijlsma -
Vond het raar aangezien alle links waar je op klikt (op inloggen na), worden doorgelinkt naar jou site WebMobiel.
Vandaar dat ik het vreemd vond.En het lijkt mij, dat als je een layout aan het ontwikkelen bent, je geen links van een andere website gebruikt
Beetje erg vreemde manier van werken... -
Layouts zijn nou eenmaal makkelijk te rippen...
-
Ik bekijk m op mn mac, en hij ziet er goed uit!..
Nu ik het even goed bekijk zie ik idd dat deze van mij was. Hoe Ruttydm er aan komt is voor mij een raadsel de enigste die deze heeft is A.BijlsmaBroncode door CTRL + U te drukken, vind het erg laag dat iets gejat wordt wat niet eens in zijn bezit is.
ruttydm
Koop iets of maak zelf iets maar ga niet lopen jatten van andere mensen, je hebt nu een stempel op jezelf gezet als onbetrouwbaar! -
Maar wat nou als hij dit gebruikt om zelf van te leren? En verder niet mee doorgaat als website zelf?
Broncode door CTRL + U te drukken, vind het erg laag dat iets gejat wordt wat niet eens in zijn bezit is.
ruttydm
Koop iets of maak zelf iets maar ga niet lopen jatten van andere mensen, je hebt nu een stempel op jezelf gezet als onbetrouwbaar! -
[…]
Ik vind dat L. Velthuis een punt heeft. Maar het lijkt erop dat hij echt naar buiten wilt gaan treden met deze website als "Social Media"..
-
[…]
Doet er niet toe, je hebt het online staan, als je het ontwerp van bijv. paypal gebruikt voor training zijn ook zei er niet blij mee
-
Niet blij mee zijn is iets anders. Maar is het ook 'verboden'?
Want anders was het wss wel iets moeilijker te rippen toch?
-
Niet blij mee zijn is iets anders. Maar is het ook 'verboden'?
Want anders was het wss wel iets moeilijker te rippen toch?
Zou het proberen als ik jou was, vriend van me heeft zich er perrongeluk een keer aan gewaagd en kreeg direct een 24 hour notice.
Wat inhoud als het niet binnen 24 uur weg is je een hele goede advocaat mag gaan zoeken, ze claimde dat het Phising was en hij met illegale zaken bezig was.
Enigste wat hij gedaan had was de layout voor zichzelf neerzetten om te kijken hoe ver hij alles kon wijzigen (HTML/CSS testen).Doe wat je wil dan zie je de gevolgen vanzelf wel verschijnen
-
Zou het proberen als ik jou was, vriend van me heeft zich er perrongeluk een keer aan gewaagd en kreeg direct een 24 hour notice.
Wat inhoud als het niet binnen 24 uur weg is je een hele goede advocaat mag gaan zoeken, ze claimde dat het Phising was en hij met illegale zaken bezig was.
Enigste wat hij gedaan had was de layout voor zichzelf neerzetten om te kijken hoe ver hij alles kon wijzigen (HTML/CSS testen).Doe wat je wil dan zie je de gevolgen vanzelf wel verschijnen
Heb zovaak layouts gestolen om mezelf dingen te leren, zette deze gewoon op een privé domein. Vond ik nou eenmaal fijner werken dan met localhost (destijds).
Maar we beginnen nu wel gigantisch offtopic te gaan.
TS: Heb je misschien een screenshot van safari?
-
@ L . Velthuis,
Maar ik neem aan dat jij die privé houd?@ Wmdiensten
Ik vind dat je groot gelijk hebt! Zelf weet ik daar mijn rechten niet van. Als iemand mijn layout pakt zonder toestemming. Terwijl ik er zeker uren in heb gestoken..Het is mij al regelmatig voorgekomen dat er layouts van me worden gestolen, gebruiken zonder te vragen of hoe ik het ook moet noemen..
Ik snap dat je als programmeur niet alleen de code goed wilt hebben maar ook een mooie layout voor ogen wilt.Tip: Er zijn genoeg gratis en zeker mooie html(5) & css (3) template's te downloaden.
Dit maal gaat het om een css layout die ik in elkaar heb gezet, met een paar aanpassingen. Ik raad je aan om bijvoorbeeld eens te kijken naar Free Bootstrap.Bevat alle elementen waarmee een programmeur een nette en strakke layout/website kan afleveren!
Je hebt er ook mensen zitten die hier echt werk van maken, en je ook echt een brief sturen met een verzoek van 24 uur. En voor de gene die dus deze layout willen ook deze wordt vrij gegeven! (eventueel zelfs incl een on afgemaakt forum, was een oefening voor prepared statments misschien wel handig voor jou?)
Maar de volgende keer advies; Vraag eerst even toestemming!
-
@WebMobiel
jep,
nooit gepromoot. Had wel eens wat bezoekertjes die mij geholpen hadden ofzo. maar bezoekersaantal nooit boven de 3 per dag geweest :p.
-
Sorry, had deze nog op github staan van ergens
-
Heb je misschien een werkende link?
Want de link in je eerste post, werkt niet echt :s
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!