Posts by Frenzo.Brouwer

    Ik heb zelf een heel groot gedeelte opnieuw geprogrammeerd in PHP PDO alleen bevat een aantal bugs. Dit systeem kan ook zeker opgepakt worden.


    Alleen mijn voorkeur zou zijn in een framework voor de veiligheid van het systeem.

    Hey,


    Omdat mijn chatbox op Facebook vol staat met het verzoek of Banditi / Criminas weer terug komt ben ik opzoek naar (een betrouwbaar) iemand wie het project wil opzetten en runnen!


    Heb jij een passie voor programmeren, maffia games en vooral het oude banditi terug brengen? Dan heb ik een leuk aanbod voor je!


    Winst verdeling 50 - 50


    • Ik heb de domeinen banditi.nl en criminas.nl
    • Responsive layouts van Banditi, Criminas & Bandias


    Ik ben niet van plan om mee te programmeren omdat ik hier totaal geen tijd voor heb! Hierom zoek ik naar een partner wie op 50/50 basis het project wilt runnen.


    Bij een akkoord van samenwerking wil ik een overeenkomst opstellen over de afspraken en behoud van eigendommen.


    Lijkt jou dit stuur mij dan even een prive bericht zodat we het verder kunnen bespreken.


    Groetjes,
    Frenzo

    Ik zal het makkelijker uitleggen, op dit moment zijn we een eigen website builder aan het ontwikkelen, hierbij krijgt de gebruiker een subdomein op onze website.


    Voorbeeld 1#: https://bedrijf.domein.nl


    De persoon wie een website bij ons maakt zal ongetwijfeld zijn eigen domein hier aan willen koppelen. Dit wordt naar mijn weten met DNS geregeld (graag hoor ik van jullie wat de opties zijn haha)


    Eind resultaat https://bedrijf.nl


    Op deze website staat dan de website uit voorbeeld 1#


    En dat is ook het gene wat ik probeer te bereiken

    Een domein kan je niet koppelen aan een DNS-record. Enkel een IP-adres.


    De enige optie zou een location-header die alles doorstuurt nar de juiste URL. Maar je hebt er gewoon weinig aan.

    https://serverfault.com/questi…se-com-hidden-to-the-user


    Ik was dit artikel net tegen gekomen dit komt wel in de buurt van wat ik nodig heb alleen begrijp er niet super veel van...


    Ik wil dus dat IP adres koppelen aan een domein naam zodat we vanaf dat domein naam de website zien afkomstig van het ip adres

    Hoi Leden,


    Op het moment zijn we bezig met een systeem waarbij gebruikers een eigen wildcard subdomain krijgen dit werkt tot zover soepel.


    Nu willen we het volgende:


    Het is de bedoeling dat mensen hun eigen (.nl/.com) domein er aan kunnen kopellen, zodat ze niet perse gebruik hoeven te maken van een subdomein met een andere bedrijfsnaam er in verwerkt.. Hoe kunnen we dit mogelijk maken?


    Ik dacht zelf bepaalde DNS instellingen doorgeven aan de gebruiker welke hij in zijn domein moet instellen.. Teminste zo heb ik het ook ergens anders gezien!


    Alleen ik zelf heb geen idee hoe dit in zijn werking gaat.. Ook al wat research gedaan op internet maar weet niet zo goed wat ik voor deze situatie moet intypen om tot een concreet antwoord te komen.


    Heeft iemand een idee?

    Google gaat het niet tof vinden als er dubbele content is dan zal een of beide website afgestraft worden waardoor deze in de toekomst moeilijker hoger komt in Google..


    Wil je 2 websites dan adviseer ik je om er ook echt 2 te bouwen, beide met unieke teksten, foto's en meta titels, descriptions e.d.

    Al jaren vaste neostrada.nl klant. Zeer doenbare prijzen en een geweldige customer support! Hun hebben trouwens ook enkele maanden terug dacht ik hun prijzen iets opgetrokken ;) Cost of doing business?

    Neostrada heeft zijn prijzen ook flink verhoogt dit jaar ;)


    Ik zelf heb een hosting bij Marlon, die heeft leuke prijzen voor ondernemers en goede service!

    Wanneer je het hebt over een bureaustoel of horloge, dan komt hier ook merk loyaliteit bij kijken, materiaal gebruik, marketing en zoveel meer als een dienst die je verkoopt!


    Daarnaast vind ik je uur tarief benadering wel reëel maar dat neemt niet weg dat het voor deze bepaalde dienst die er aangeboden wordt het te over priced is..


    Als jij 60 euro per uur betaald krijgt, dat betekend niet dat je voor zulke werkzaamheden het zelfde uur tarief kan handteren..


    Het kan technisch gezien wel, maar of je er een gek vind die het er voor over heeft is wat anders ;-)..


    Als een advocaat die bijv. €250 euro per uur verdient door een advocaat te zijn en op eens een dak gaat repareren wat gemiddeld €40 euro per uur kost, dan is het niet rieeel om 250 euro per uur te gaan rekenen omdat dat niet marktconform is!

    Bedrag vind ik niet gek. Vier keer per jaar 15 minuten spenderen (ruim gerekend) aan het updaten van een website. Dan zit je op een uur per jaar. Reken veiligheidshalve halfuur extra voor het geval een update fouten geeft of daardoor elders aanpassingen vereist in het systeem of dat er nieuwe configuratiemogelijkheden zijn toegevoegd die aandacht behoeven. Dan zit je op 1.5u.


    Dan heb je ongeveer 60 EUR per uur (omzet, geen winst). Geen gek bedrag vind ik zelf.

    Simpel gezegd, alleen niet marktconform! Er zijn zat partijen die dit voor slechts 10 - 20 euro doen voor je ;)

    Hoi,


    Ik heb een aantal Google Ads campagnes lopen, op deze websites kunnen mensen op een telefoon nummer klikken om naar het bedrijf te bellen.


    Nou zag ik dat Google Ads ook de mogelijkheid aanbied om deze als conversie mee te tellen, alleen ik krijg deze niet werkend..


    Iemand hier ervaring mee?


    Heeft iemand hier tips over?


    Groetjes,
    Frenzo

    Wat een gezellig topic haha

    Lijkt mij niet, je geeft in een bericht ook al aan dat hier heel veel uren in opgaan. Ik denk dat een gemiddeld programmeur niet voor 20 euro per uur gaat programmeren lijkt mij.


    100 uur * 20 euro (wat niemand doet) = 2000 euro.
    '
    Als wij dit voor je zouden moeten programmeren dan wordt het in Laravel ontwikkeld en reken dan maar op een uur tarief van minimaal € 75,- euro per uur.

    "in de laste twee jaar heb ik vijf maffia games neer gezet en die lopen goed en dat is niet door jou gekomen laat dat wel even goed duidelijk zijn."


    Met alle respect maar dan zou je inmiddels ook al wat meer moeten weten wat betreft het scripten en dergelijke? Ik bedoel als je zoals je zegt vijf maffia games hebt draaien dan moet je inmiddels meer dan genoeg ervaring hebben om een script te kunnen aanpassen en de plaatjes en dergelijke te veranderen?

    Dit lijkt mij de beste oplossing als je er geen budget voor hebt.


    Bouw een maffia game om dus simpel gezegd alleen de html output aanpassen naar paarden.


    Dus wanneer je een misdaad kan plegen verander je die tekst naar bijvoorbeeld paarden verzorgen.


    Veel succes met je game!