Goedemiddag scripters,
Aangezien het verboden is om winst te maken onder de naam Pokemon, ben ik van dat onderwerp afgestapt! Ben van plan om een simpel DragonBall Z RPG Game op te zetten. Zie er weinig van op internet die er ook grafisch van deze tijd uit zien!
Zijn er eventuele tips voor het opzetten van de game?

DragonBall Z RPG
-
-
-
Hallo,
Besef je dat op de plaatjes van Dragonball ook rechten zitten. Waarschijnlijk dezelfde of zeer vergelijkbaar als met die van Pokemon.
We willen je uiteraard helpen met ideeën, maar besef dus wel dat je niet zomaar dingen kan gebruiken M.B.T. Dragonball.Alvast een waarschuwing voor je over dat onderwerp begint.
Mvg,
Tim -
Op alles zitten rechten, maar er zijn ook gewoon gratis afbeeldingen en wallpapers! of heeft niemand daar ooit van gehoort! Misschien tip voor de proef moderators!
-
Tuurlijk zijn er afbeeldingen die gratis op het internet te vinden zijn, welke je gewoon in privé omstandigheden kan gebruiken.
Echter zullen de rechten altijd bij de makers rusten, en zal je deze dus niet (zonder toestemming) mogen gebruiken (om winst te maken).
Wil je niet in de problemen komen met rechten zul je je eigen afbeeldingen moeten (laten) maken.Misschien handig om dit eens door te lezen: http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/152996/ en niet gelijk alle proefmoderators over een kam te scheren.
-
Hallo,
Natuurlijk weet ik net als iedereen dat je niet zomaar elke afbeelding kan gebruiken! Dat is logisch! maar begrijp wel; ER zijn genoeg free-to-use afbeeldingen! daarnaast koop ik regelmatig afbeeldingen voor eigen gebruik! Die zijn in het project Avitar of DBZ niet van toepassing gekomen, maar de rest van de afbeeldingen zijn free-to-use! + Het onderwerp is geen AVATAR meer maar Avitar! dus wat is het probleem???
Genoeg over copyright, ik zou graag tips willen voor het opzetten van deze website? Ik neem aan dat de meeste jongens 19+ vroeger allemaal wel na DBZ hebben gekeken en dus er genoeg van af weten!
Graag hoor ik meer -
Volgens mij bestaat er geen enkele free-to-use image van DBZ :p, misschien wel free-to-use volgens de maker die die tekening. Echter inspireerd deze zich op DBZ waardoor hij zelf ook aan copyright infringement doet..
-
Die bestaan er wel degelijk!!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!