Goede avond,
Ik probeer me steeds vaker te verdiepen in echt PHP scripten.. Maar ik kan niet echt een opening vinden. Elke keer als ik me wil verdiepen via tutorials via internet krijg je elke keer het zelfde..
Dat komt me nu onderhand wel me keel uit!
Heeft iemand suggesties om toch goed PHP te leren, wat is jullie ervaring, hoe zijn jullie begonnen met scripten, hoe zijn jullie aan de kennis gekomen?
Zelf doe ik alles via de Laptop/PC ik zou niet met een boek voor me computer kunnen zitten en dan typen typen typen.. Daar ben ik te afgeleid voor! Maar toch moet ik zeggen, ik kan ontwerpen, html & css dromen! Dus PHP moet ook te doen zijn! Ik weet dat het een hele moeilijke uitdaging is!
Citaat- Hoe zijn jullie tot het idee gekomen om PHP te scripten?
- Waar heb jij de meeste kennis vandaan gehaald?
- Hoe ben jij tot een (ervaren) scripter geworden?
- Handige bronnen die jullie goed hebben geholpen?
- TIps ???
Ik heb wat vraagjes op een rij gezet die ik graag beantwoord zou krijgen, zodat ook ik de mogelijkheid ga krijgen om zelf een php script te maken! Zelf kan ik het wel een "beetje" dat wil zeggen layout's inbouwen, en een registreer pagina maken met waarschijnlijk veel beveiligingslekken! Je kan dan denk zelf wel schatten wat ik kan haha..
Ik hoop dat jullie mij goed op weg helpen!!
Groetjes,
Web-Mobiel { Frenzo }
ps. Ik heb serieus de tijd genomen om deze post aan te maken, graag ook serieuze reacties!!!