Op de volgende dagen kan ik vanaf 20:00 bij een meeting aanwezig zijn 27
-
25 april 2014 (vrijdag) (11) 41%
-
27 april 2014 (zondag) (15) 56%
-
2 mei 2014 (vrijdag) (5) 19%
-
4 mei 2014 (zondag) (0) 0%
-
9 mei 2014 (vrijdag) (3) 11%
-
11 mei 2014 (zondag) (1) 4%
Hallo iedereen,
Zoals belooft is hier het officiële topic voor de community meeting van 2014!
Dit zal de allereerste community meeting van ICTscripters zijn en zal daarom meteen groot moeten gaan uitpakken.
Wat we nú al weten:
- Locatie: Utrecht! Welke kroeg/zaal we precies in gaan zitten weten we nog niet. Eerst moeten we de opkomst grotendeels weten en ook weten hoeveel euro men ervoor overheeft.
- Datum: de datum is geprikt op 2 mei 2014. Waarom precies die datum? Het is een datum in de vakantie en daarnaast op een vrijdag. Op zaterdag valt er niets te verhuren, en op andere doordeweekse dagen is er veel 's avonds dicht. Waarom we geen poll doen is erg simpel: je moet gewoon een datum prikken omdat er altijd wel iemand niet kan. Omdat dit een grote community is, kunnen we niet anders dan gewoon een datum prikken die voor de meesten wel vrij moet zijn.
- De tijd: de tijd is nog niet precies bekend, maar houd rekening met vanaf 20:00 tot in de late uurtjes. Overigens ben je vrij om te gaan wanneer je wil, later binnenkomen kan alleen in overleg (i.v.m. dat we alleen genodigden willen hebben!).
Het programma:
Kei leuk zo'n meeting natuurlijk, maar wat valt er precies allemaal te beleven?
Nou de onderstaande dingen zullen sowieso plaatsvinden:
- ICTs goals for 2014. Zoals de titel zegt: wat gaan we als ICTscripters dit jaar nog allemaal doen, en vooral wat zijn onze doelen? Gepresenteert door Koen en/of de beheerders.
- InfoTake programmeren. Door een nog nader te bepalen persoon, uitleg over programmeren, wat er bij komt kijken, tips etc.
- InfoTake webhosting. Door een nog nader te bepalen persoon uitleg hoe je het beste kunt kiezen voor een webhosting provider, type domeinnaam, virtual server etc.
- InfoTake ideeën. Hoe bepaal je een idee voor een goed project? Hoe pak je alles het beste aan? Gepresenteert door mij, L.Groot ;).
- ICTs Got Talent! ICT'ers kunnen meer dan alleen maar programmeren of servertjes updaten. Geef je op met een ander talent. Kun je goed dansen, zingen, acteren, caberetten of wat dan ook, laat het zien! Er is een jury die nader bekend gemaakt wordt en er valt een leuke prijs te winnen ;).
- ICTs Going Wild! Op een gegeven moment op de avond zijn we klaar met al het geleuter en is het tijd voor een drankje, goede muziek en om elkaar nog beter te leren kennen ;).
De rest van het programma en de exacte tijden worden nog bekend gemaakt over enkele dagen/weken.
Wat alvast voor nu van belang is:
- de alcoholleeftijd in Nederland is sinds vandaag 18+. Ook wij van ICTscripters houden ons hieraan, dus jongeren die 18- zijn, zijn van harte welkom op ons feest maar zonder drank op. Zowel voor niet, als tijdens niet. Constateren wij dit wel dan verwijderen we je van de gehele meeting zonder geld terug te betalen. Overigens ben ik zelf geen voorstander van deze wet, maar wettelijk zijn wij en is de kroeg/evenemententerrein verplicht zo te handhaven.
- bovenstaande geldt overigens hetzelfde voor drugs, al lijkt me dat vrij logisch ;).
- de kosten voor de meeting zullen tussen de 0 en 20 euro bedragen, exclusief reiskosten (en waarschijnlijk ook consumpties).
- je moet een account op ICTscripters hebben die vóór 1 januari 2014 is geregistreerd en tenminste één post heeft. Het meenemen van max. 2 introducés is toegestaan, mits zij natuurlijk wel de entree prijs betalen.
Heb je helemaal zin in de meeting en weet je al zeker dat je gaat komen? Mooi: count jezelf dan in via de poll!
De poll zal openblijven tot volgende week vrijdag 10 januari, dan willen we inventariseren welk café/evenemententerrein we kunnen huren en hoeveel man we hebben.
Alvast heel erg bedankt en jullie horen z.s.m. meer!
Dit topic kun je gebruiken voor vragen over de meeting, voor meerijden/carpoolen en natuurlijk om tips aan ons als organisatie te geven (het is tenslotte de 1e keer, ook voor ons!). Ik zal de meeting grotendeels gaan organiseren en leiden, maar ook aan de rest van de crew kun je je ei kwijt en ook de rest van de crew zal zijn/haar steentje aan de meeting gaan bijdragen (hoop ik:)).
Tot later!