Er was destijds niet genoeg animo. Dit is daardoor stilgezet, maar het is zeker een idee voor de toekomst. Ik zie trouwens dat er intussen wel stemmen bij zijn gekomen.

Community meeting 2014
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik vind het wel leuk om elkaar eens te ontmoeten.
Maar er staan wel hele rare datums hier boven. waarom niet op zaterdag en dan om 12 uur tot uurtje of 5. -
Ik ben het volledig met je eens. Ik zal het eens voorleggen aan de rest van het team om dit weer op te pakken.
-
-
Hallo,
Ben zelf ook voor om, voor de rest van ICT, de tijden aan te passen.
Ikzelf kan dan niet komen, ik werk namelijk op zaterdag. Maar als het kan lijkt het me erg leuk!Het team zal kijken of we/Lars dit opnieuw kunnen oppakken.
Mvg,
Tim -
Binnenkort zal ik even wat nieuwe data gaan afstemmen en die gaan voorstellen. Hopelijk is er dan wel wat animo voor ;).
De keuze voor de vrijdag is omwille van vier redenen gemaakt:
A: veel van onze leden studeren nog en hebben op vrijdag recht op vrij reizen (zowel weekend als week abonnement)
B: kroegen kun je op vrijdag wel tot laat afhuren, wat vaak niet op zaterdag en/of zondag kan
C: veel van onze leden werken op de zaterdag, hebben sport of andere bezigheden en kunnen dan vaak niet, of op verschillende tijden
D: doordeweeks is het openbaar vervoer van en naar de grensstreek beter geregeld dan in het weekend, zo kunnen onze Belgische leden ook van vroeg tot laat op de meeting aanwezig zijnMocht deze redenatie volgens iemand toch niet opgaan, dan is het misschien zaak om opnieuw te kijken en te overleggen met kroegen of zij op zaterdag hun kroeg ook willen verhuren (tegen niet te hoge kosten) aan ons.
In elk geval ben ik voorstander van een meeting en vind ik het maar wat leuk deze op (korte) termijn te organiseren.
-
Ik wil sowieso meekomen als ik met een landgenoot meekan :-).
-
@Ferhat, indien ik mag van mijn ouders wil ik ook wel komen :p
-
Ferhat, ik moet zowiezo ook vanuit België komen dus samen reizen is zeker een optie! (Koen moet ook gewoon vanuit België vertrekken)
-
Oké, chill ^^.
-
Ik kan altijd wel komen.
Maar indien er iemand mij zou kunnen oppikken vanuit Belgie (Schoten, dat is vlakbij merksem en antwerpen).
Dan zou het gemakkelijker zijn, uiteraard kan er een bezine vergoeding worden betaald voor de chauffeur.Leuk zou zijn om me terug aan men thuis af te zetten, of toch in de geburen.
Ik neem aan voor iemand die laat ons zeggen mss 40KM van mij vandaan woont.
Een algemene bezine vergoeding van 50euro of 75 euro wel moet kunnen volstaan?Ik heb zelf geen auto, en via trein of bus naar buitenland heb ik geen positieve ervaring mee
Mensen die bereid zijn mij te komen halen, even PM ofzo :s
-
Jordi. Ik moet van Dendermonde komen. Ik kan zo naar Antwerpen gaan en we zien eventueel wel? Laurens gaat ook en Koen d8 ik ook
-
ik kom vannuit west-vlaanderen, ik kan eventueel mensen van hier meenemen.
BV Robin , ik passer toch door oost-vlaanderen -
Eerst maar nieuwe datums
-
Jammer dat het niet in Groningen georganiseerd werd, dan was ik zekerste weten ook aanwezig! Misschien volgende keer?
-
L.Pappalettera
Zou een beetje zielig zijn voor onze zuiderburen, niet? Om ze nou heel Nederland door te laten reizen.. -
Jordi. Ik moet van Dendermonde komen. Ik kan zo naar Antwerpen gaan en we zien eventueel wel? Laurens gaat ook en Koen d8 ik ook
Voor mij is het goed, als het deftig kan worden afgesproken, zie ik het wel zitten
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!