Zo, weer twee admin scripts toegevoegd, Gebruikers bewerken, en massa PB / PM sturen.

Lars' updates
- L.Groot
- Closed
-
-
-
Even snel bij gebruiker aanpassen gekeken. Waarom gebruik je $data-> ipv $own['']. En als de gebruikers naam niet juist is ingevoerd krijg je niks te zien.
-
Bouw een adminfunctie waar u berichten van leden kan selecteren en wissen, zodat berichten van spammers afzonderlijk via het script gewist kunnen worden;)
-
-
Op basis van 100 berichten en dan de delete functie toevoegen, veel succes;)
-
Ja, je moet eerst alle berichten uit de db halen (MySQL_select), en daarna een verwijder optie toevoegen, en dat je ze kan aanpassen, dus wel gevorderd.
-
De $own[''] maakt niet heel veel uit is alleen wat sneller. Ik zou toch wel even in het script plaatsen dat als de users niet bestaat dat even gemeld word. Anders denk je dat heb ik even aangepast maar dat blijkt dan niet te zijn.
-
@ Jellev2, ja is aangepast, was het vergeten
Is nu fixed. -
kan iemand een vip menu maken
mvg
zigzag(h) -
nice lars maar wat was er fout met mijn scootermenu ?:S
-
de helft is met certivicaat gescreven en de helft met certificaat denk jij dat dat werkt ?
-
scootermenu werkt goed dit in data base plakken bij users
ALTER TABLE users ADD `certivicaat` varchar(1) NOT NULL default '0'
-
Bij mij werkt scooter menu gewoon hoor.
[offtopic]Maar ik wou ff een idee kwijt, dus hier is hij:
Is het misschien niet handig om bij credit code admin ook een optie te maken met verstuur code naar iedereen.[/offtopic] -
@ Snep12, sja.. Dat word wat moeilijker. Dan moeten er dus meerdere codes in de db worden aangemaakt, en meerdere PB's worden verstuurd. Ik zal er naar kijken.
-
Soms kan je ook te veel opties erbij maken waardoor het spel te basic wordt.
Je moet een spel dus gewoon niet te groot maken met basic dingen die bijna elke spel heeft.
Het beste is om unieke dingen te maken en dat het niet lijkt op iets standaards...Denk hier maar is goed over na;)
Sorry maar het valt me gewoon heel erg op -
-
Admin, Moderator maken en Massa PM, werken niet bij mij. Ik heb ze in mijn admin menu gzet en dan werken doneren en gebruiker aanpassen wel, maar als ik op admin moderator maken of massa pm klik, kom ik gwoon op de home pagina.
-
Citaat van Malliet
Admin, Moderator maken en Massa PM, werken niet bij mij. Ik heb ze in mijn admin menu gzet en dan werken doneren en gebruiker aanpassen wel, maar als ik op admin moderator maken of massa pm klik, kom ik gwoon op de home pagina.
Is de URL wel goed ingetypt want als je massapm (bijvoorbeeld) zo: http://JousiteURL.nl/index.php?p=MassaPM.php intypt dan kom je op de index dus je moet dat .php dan weghalen.[offtopic]Als dat het niet is is er iets fout in je script denk ik.[/offtopic]
-
........^o)
Dat weet ik heus wel hoor, alleen het werkt gewoon echt niet xD
Doneren en gebruikers aanpassen is me namelijk wel gelukt. -
Dan is er toch iets fout..
hoe heb je het opgeslagene tc.
Het is ook hoofdlettergevoelig.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!