ICT'r van het jaar 2013! De nominatieronde

  • Beste leden,


    Het eind van het jaar is nabij en dat vraagt uiteraard om iets leuks. Om op een interactieve manier bepaalde leden te bedanken geven we enkele titels weg.
    Aan jullie om te bepalen wie deze titels mogen dragen.


    Deze titels en al ingezonden nominaties zijn als volgt:

    • Algemeen beste lid.
      - ditismenno
      - WMDiensten
      - K.Rens
      - L.Kok
      - thjeu
    • Gezelligste lid;
      - J.Rijdes
      - Terr0r
      - Tim
      - rickvbeek
    • Meest leergierige lid;
      - ditismenno
    • Best adviserende lid;
      - R.Haentjens
      - Stefan.J
      - WMDiensten
      - thjeu
      - TIm
    • Beste programmeur;
      - Stefan.J
      - WMDiensten
      - Tim
      - Victor
    • Beste designer;
      - M.Jorritsma
      - thjeu
      - Cas
    • Beste webmaster/ondernemer;
      - thjeu
      - Willem
      - WMDiensten
      - L.Groot
    • Beste crewlid;
      - Tim
      - Hamza-R
      - Willem
      - K.Rens
      - L.Groot


    Deze titels worden op de volgende manier gegeven:
    Allereerst hebben we een nominatieronde waarbij anderen elkaar kunnen opgeven voor een titel. Als dit allemaal goed verlopen is gaan we over tot de stemmingsronde waarbij jullie de winaar kunnen bepalen.
    De nominatieronde vind plaats vanaf nu tot en met maandag 6 Jan. 20:00. Vervolgens kun je stemmen tot en met vrijdag 10 Jan. 20:00


    Hoe gaat de nominatieronde:
    Je kunt in dit topic 3 personen per titel nomineren. Met een maximum aantal van 12 personen per titel. In het geval er meer komen wordt de laatste persoon enkel toegevoegd als iemand anders deze ook opnieuw nomineert, dan gaat de laatste persoon eruit welke er weer in kan bij hernominatie.
    Bij het nomineren, let aub op dat je iemand niet nogmaals nomimeert als dit niet nodig is. Kijk dus even of deze persoon er al tussen staat of al in het topic vermeld is. Je mag uiteraard niet jezelf nomineren.


    Veel plezier allen! Moge de beste personen winnen!


    Met vriendelijke groet,
    Tim, namens de ICT Scripters crew

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Om zelf ook wat bij te dragen, aangezien ik ook lid ben;


    Algemeen beste lid:
    - WMDiensten


    Meest leergierige lid:
    - ditismenno


    Best adviserende lid:
    - Stefan.J
    - WMDiensten
    - thjeu


    Beste programmeur:
    - Stefan.J


    Beste webmaster/ondernemer:
    - thjeu
    - Willem


    Ik pas dit later mogelijk nog eens aan, wanneer ik meer wakker ben :)


    Mvg,
    Tim

  • Bedankt voor de nominaties! Ik zal straks zelf even mijn nominaties plaatsen, eerst maar eens genieten van de oliebollen!


    EDIT:


    Gezelligste lid;
    - J.Rijdes
    Jeffrey is naar mijn mening het gezelligste lid. Op skype is hij altijd nieuwsgierig naar mijn projecten alsook op het forum.


    Meest leergierige lid;
    - ditismenno
    Van Menno (Ik neem aan dat dat je voornaam is ;) ) zie ik veel topics verschijnen over vragen. Absoluut leergierig dus! Al mag je soms naar mijn mening iets meer op je spelling letten :rolleyes:


    Best adviserende lid;
    - Tim
    Ik heb van Tim veel opgestoken en ook leuke discussies gehad dit jaar. Ook vanwege je taal gebruik, zowel Engels als Nederlandstalig, vind ik deze titel het beste bij jou passen!


    Beste programmeur;
    - Stefan.J
    Stefan is naar mijn mening de man van het programmeren, vragen over PHP(OOP), JAVA, of welke programmeertaal dan maar ook. Hij heeft er altijd wel een antwoord voor!


    Beste designer;
    - Cas
    Van Cas heb ik dit jaar nog niet veel gezien. Maar door zijn opmerkingen op het forum, alsook zijn nieuwe website zegt mijn gevoel dat dit een grote jongen gaat worden binnen de design wereld.


    Beste webmaster/ondernemer;
    - WMDiensten
    WMDiensten zie ik als het lid met de grootste vooruitgang met zijn onderneming.


    Beste crewlid;
    - Tim
    Met de andere crew leden heb ik dit jaar niet veel gesproken en is mijn keuze hierdoor vrij simpel geworden! :)

  • Moeilijke keuze, maar de volgende mensen heb ik gekozen. Natuurlijk is dit niet echt een wedstrijd, maar meer de personen waarvan ik denk dat ze hun moment in de spotlight verdienen.


    Algemeen beste lid.
    - K.Rens, omdat hij dit uiteindelijk allemaal mogelijk maakt.
    Gezelligste lid;
    - Tim, omdat hij altijd aardig is (zowel op het forum als op skype) en hij vaak met leuke initiatieven komt.
    Meest leergierige lid;
    - Ditismenno, omdat hij met wat ups en downs hopelijk toch wat heeft opgepikt. En zoals Thjeu al zei.. nu de spelling nog :rolleyes:
    Beste programmeur;
    - Stefan.J, omdat hij altijd wel een antwoord of alternatieve manier klaar heeft liggen.
    Beste designer;
    - Thjeu, omdat ik dit jaar een aantal mooie designs voorbij heb zien komen. Ga vooral zo door!
    Beste crewlid;
    - L.Groot, Willem en Tim door hun inzet en enthousiasme!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!