• Beste,


    Nu ik een beetje een budget hem zoek ik goede manieren om klanten te krijgen voor ughost.nl
    Gratis en betaald.
    Maar natuurlijk zo goedkoop mogelijk en hoe ik mijn geld tenminste terug verdien.
    Hopelijk hebben jullie goede ideeën?


    MVG,


    Menno van Hout

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het is natuurlijk altijd lastig om te beginnen met het krijgen van de eerste klanten voor een bedrijf, ik heb zelf vooral in het begin veel gedaan om mijn naam in omgeving zichtbaar te maken.


    Zo heb ik een aantal autostickers gekocht en deze op onze auto's thuis geplakt en op een aantal auto's van een paar kennissen, dit heeft geholpen wat naamsbekendheid in omgeving Breda te krijgen en met aantrekkelijke prijzen potentiele klanten te krijgen.


    Waar je in ieder geval voor moet zorgen is dat klanten snel contact met je op kunnen nemen: telefoon, email, website. Ook moet je ervoor zorgen dat je website uitnodigt om verder te kijken en deins vooral niet terug om zelf contact met mensen op te nemen.

  • Ten eerste is het natuurlijk nooit echt slim om ergens geld in te investeren, zonder dat je ervan bewust bent hoe je dit gaat terugverdienen en eventueel winst te maken. Oftewel, zonder bedrijfsplan.


    Dus voor in de toekomst een leer, schrijf eerst uit hoe je het wilt gaat doen en wat je verwachtingen daar mee zijn.


    Verder, is de hosting branche al vrij uitgemolken en wordt concurreren tegen de grote jongens lastig. Daarom zul je eerst een strategie moeten gaan bedenken waarmee jij denkt te kunnen concurreren. Denk daarbij aan prijzen, service etc.


    Mocht je dat hebben, kun je andere fora afgaan om te kijken of het adverteren op die fora interessant is. Denk daarbij aan bijvoorbeeld ictscripters zelf of sitedeals bv.


    Hoop dat je hier iets aan hebt.


    PS: Een leuk iets zou bijvoorbeeld kunnen zijn: Bestel 1 jaar hosting en krijg een wordpress thema van themeforest.net naar keuze. Je zult dan dus eerst moeten investeren, maar mochten klanten tevreden zijn en je houdt ze langer zul je er op den duur winst mee maken. Het is slechts een idee, maar je zult je eerst heel goed moeten profileren om een vaste klantengroep te vinden.


  • Op dit moment is er zo'n grote concurrentie dat je, volgens mij dan, bijna geen kans maakt als je niet goedkoper bent dan de rest.
    Ik zou kortingen weg geven en zorgen voor een 'betere website' dan nu.


    Waar ik zelf meestal naar kijk als ik een nieuwe site tegenkom, is het uiterlijk en of alles wel duidelijk genoeg is.
    Ik zie nu bijvoorbeeld niet gelijk als ik op jouw website kom hoeveel één .nl domein kost of dergelijke. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een nieuwe uitstraling, de huidige lay-out schrikt waarschijnlijk ook mensen af als ze zoeken naar een goede en professionele host(een heel erg mooi design http://flexwebhosting.nl).


    Ik weet zelf ook niet hoe groot de aanpassingen in de themes bij WHM systemen kunnen zijn, maar ik vind de opties nu erg standaard en zou zelf liever willen zien dat je bijna niets meer kunt zien van WHM's systeem en meer een eigen draai eraan geeft.

  • Op dit moment is er zo'n grote concurrentie dat je, volgens mij dan, bijna geen kans maakt als je niet goedkoper bent dan de rest.
    Ik zou kortingen weg geven en zorgen voor een 'betere website' dan nu.


    Waar ik zelf meestal naar kijk als ik een nieuwe site tegenkom, is het uiterlijk en of alles wel duidelijk genoeg is.
    Ik zie nu bijvoorbeeld niet gelijk als ik op jouw website kom hoeveel één .nl domein kost of dergelijke. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een nieuwe uitstraling, de huidige lay-out schrikt waarschijnlijk ook mensen af als ze zoeken naar een goede en professionele host(een heel erg mooi design http://flexwebhosting.nl).


    Ik weet zelf ook niet hoe groot de aanpassingen in de themes bij WHM systemen kunnen zijn, maar ik vind de opties nu erg standaard en zou zelf liever willen zien dat je bijna niets meer kunt zien van WHM's systeem en meer een eigen draai eraan geeft.


    Dankuzeer wat ik vooral fijn vind is dat u een voorbeeld van een design geeft dat u mooi vind.

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • De hosting branche is inderdaad al redelijk uitgemolken en dus is het niet gemakkelijk om nog te concurreren. Het zal moeilijk worden om qua prijzen beter aan te bieden dan bv. Versio, maar ga dan voor kwaliteit. Geef de klanten die je hebt de best mogelijke service en zij zullen je automatisch verder aanraden.


    Hier dus enkele tips hoe ik het zou aanpakken:
    - Lever een goede en professionele service
    - Zorg dat je websitenaam circuleert op gerelateerde fora (denk aan icts, sitedeals, webhostingtalk, domeinforum, etc.
    - Doe eens iets anders met je website, misschien een modern design waar enkel de belangrijkste zaken op terug te vinden zijn.
    - tot slot raad ik je aan om leuke acties te verzinnen, bv.spotgoedkope hosting voor de eerste 6 maand en dan aan normaal tarief,..


    Mvg,
    Sam

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!