Scheve inhoud op me hoofdpagina ingame

  • Beste allemaal


    Ik heb een groot probleem


    Titel zegt genoeg dacht ik zo


    De gehele inhoud op me hoofdpagina ingame staat scheef


    Zie screenshots




    Link naar website


    http://www.crimemaffia.nl


    Loginaam powersum
    Wachtwoord 123456


    Het probleem doet zich voor sinds het laatste uur


    Ik was bezig met iets anders dat wou ik uploaden en dat ging niet helemaal goed


    Dus ik dacht ik selecteer alle php files en upload alles in 1 keer en toen ging het mis


    Toen stond de boel scheef deze fout doet zich alleen voor op de hoofd pagina dat is news.php de rest van de paginas zijn goed


    Ik was bezig geweest met register.php en activation.php dat wou niet zo als ik wou dus ben ik daar mee gestopt alles weer terug gezet zo als het was en wou dat dus uploaden en dat ging niet


    Ik heb een backup van 2 weken geleden maar al die bestanden terug zetten heeft geen zin fout blijft


    Alvast bedankt voor jullie hulp


    Mvg Terr0r

  • Dat wil ik wel dat heb ik ook geprobeerd alleen het wil niet ik krijg een fout melding hier van ICT


    Uw bericht is te lang. Het maximale grote van een bericht is 10.000 tekens.


    Wat kan ik dan doen om de code tekunnen laten zien


    Mvg Terr0r

  • Je layout klopt niet echt, ook bij andere pagina's.


    Kan te maken hebben met een te vroeg gesloten div of dubbel sluiting.


    - Onder linkermenu, is hij niet mee gestretst.
    - Site was inderdaad heel traag, server?


    Gr

    Code
    Streetgun.net -> Terug aan de top!

    Bewerkt één keer, laatst door hicham ().


  • 1 - Dat weetik dat de layout niet klopt als het goed is werken de andere pagina's gewoon hoor
    2 - Hoe bedoel je ? Onder linkermenu, is hij niet mee gestretst. ? eb wat meer info ? Kan je mischien ook zeggen wat ik moet doen o het teverhelpen ?
    3 - Klopt er is van de week een netwerking storing geweest daar kan het mee temaken hebben


    Ligt het aan mij of is je site nu hel erg sloom?


    De site is inderdaad wat sloompjes dat licht niet aan jou er is van de week een netwerking storing geweest daar kan het mee temaken hebben


    Maar je hebt niet een oplossing voor mij wat ik zou kunnen doen om mijn probleem op tekunnen lossen



    Maar goed ik heb nog geen oplossing kunnen vinden om mijn probleem op telossen


    Als iemand mij verder zou kunnen helpen hier mee heel graag


    Alvast bedankt voor de hulp


    Mvg Terr0r

  • Upload je bestanden opnieuw, als de fout tijdens het uploaden werkelijk de oorzaak is zal dit het oplossen. Mocht dit niet werken, kijk dan gewoon naar een </div> die te vroeg afgesloten wordt.

  • Upload je bestanden opnieuw, als de fout tijdens het uploaden werkelijk de oorzaak is zal dit het oplossen. Mocht dit niet werken, kijk dan gewoon naar een </div> die te vroeg afgesloten wordt.


    Dit heb ik gedaan zonder succes helaas


    Het zijn Tables Cas.


    Div of tabels het staat ergens niet goed


    In dat geval wordt er een table te vroeg afgesloten.


    Okee dat is mooi dan ben ik al een stuk verder dan wat ik was


    Kan iemand mij ook zeggen waar en welke file er een tabel tevroeg word afgelsoten ? of kan ik dat ergens vinden via mijn browser waar de tabel verkeerd staat en welke file ?


    Ik gebruik firefox en de plugin firebug


    Is dat in news.php of ergens anders want de fout doet zich alleen voor op de hoofdpagina en dat is news.php


    Alvast bedankt


    Mvg Terr0r

  • Je table staat helemaal fout net zoals je title.
    Hij moet in de content komen, dit zal waarschijnlijk liggen aan news.php weet het niet zeker.


    Via element inspecteren kan je een beetje kijken waar hij moet staan om zo je script aan te passen.


    Kom je er echt niet uit dan ga je naar een andere pagina en kijk je hoe ze het daardoen (waar hij er wel goed in staat)
    Zo kan je die wijze ook toepassen in news.php.

  • Je table staat helemaal fout net zoals je title.
    Hij moet in de content komen, dit zal waarschijnlijk liggen aan news.php weet het niet zeker.


    Via element inspecteren kan je een beetje kijken waar hij moet staan om zo je script aan te passen.


    Kom je er echt niet uit dan ga je naar een andere pagina en kijk je hoe ze het daardoen (waar hij er wel goed in staat)
    Zo kan je die wijze ook toepassen in news.php.


    Beste L.Kok


    1 - Ik heb gekeken in news.php alleen kan het daar niet vinden er zijn meedere news php files die worden geinclude in news.php kan het ook 1 van die zijn ik zelf denk het niet want die staan er alemaal netjes op en bij de top5 het stukje script wat in news.php staat daar gaat het fout dan lijkt het mij dat het in news.php iets niet goed staat
    2 - Dat heb ik al gedaan die zitten anders in elkaar dus daar heb ik niet zo heel veel ik kan even kijken hoe het in een andere news php file staat en kijken of ik daar iets aan heb


    Er mist ergens een div of table, maar waarom schrijf je geen eigen maffia site? OSbandita of hoe het heet is zwaar verouderd...


    Beste mentimjoj


    1 - Waar en welk bestaand zou er volgens u een div en/of tabel missen ? Ik kan het niet vinden als u iets weet hoor ik het graag van u.
    2 - De source die ik heb en gebruik is volledige unbugged op een aantal dingen na die ik zelf er in heb gezet en/of bewerkt heb die niet 100 % werken in de laatste 2 maanden voor de rest is de source vrijwel unbugged, de bugs die er nu in zitten komen door wat ik heb bewerkt en/of er in heb gezet en van de 100 % wat ik er in heb gezet en/of bewerkt heb is maar 25 % bugged


    Ik heb de source (unbugged) ongeveer 6 jaar terug van iemand gekregen en ik heb het verder uitgebouwd tot wat het nu is


    Alvast bedankt voor hulp


    Mvg Terr0r

  • Hallo,


    Dat weet ik niet, gebruikt notepad++ of dreamweaver om de missende div/table te vinden:), daarnaast ja lange tijd geleden dus, de php verouderd ook, waarschijnlijk is de source ook niet veilig, vast makkelijk te hacken dus zeker wel erouderd.


    Gr, Tim

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Hallo,


    Dat weet ik niet, gebruikt notepad++ of dreamweaver om de missende div/table te vinden:), daarnaast ja lange tijd geleden dus, de php verouderd ook, waarschijnlijk is de source ook niet veilig, vast makkelijk te hacken dus zeker wel erouderd.


    Gr, Tim


    Een verouderde is niet per definitie een slechte code, en hoeft niet makkelijk voor XSS, SQL Injection, o.i.d. te betekenen.
    Ken genoeg mensen die al jaren op oudere code werken maar deze volledig veilig wordt gecontroleerd.
    Tevens noem ik dit niet hacken, zijn gewoon script-kiddies die wat code misbruiken op fouten.


    - http://nl.wikipedia.org/wiki/Hacken
    - http://nl.wikipedia.org/wiki/Scriptkiddie


    Terr0r
    Ik zou beginnen met je code opschonen, maak gebruik van tabs en controleer wat afgesloten is en wat niet.
    Op deze manier kom je snel achter de fout en zal je dus ook zien dat dit de oplossing is tot je probleem.


    Dit soort fouten worden dus gemaakt door scripts te downloaden en online te plaatsen, je kent de code niet.


  • @Wmdiensten


    Daar geef ik u helemaal gelijk in een verouderde code hoeft niet persee slecht tezijn


    En dat andere klopt ook wat u zegt over de script-kiddies


    Maar goed even terug tekomen op het probleem wat ik heb ik heb zelf nog steeds geen oplossing kunnen ik kan het nergens vinden waar het probleem zich voor doet in welke file het zich bevind en wat ik dus zou moeten doen om het dus weer goed tekunnen krijgen als iemand mij daar bij zou kunnen helpen heel erg graag


    Het was allemaal wel goed tot gister avond bijna 24 uur verder en nog geen oplossing helaas


    Beste Wmdiensten in de loop der jaren is de code die ik gebruik aardige opgeschoont en vernieuwd en gesplits om dus zo een goed en compleet overzicht tekunnen krijgen van source als er dus ergens iets niet goed is zo als nu het dus makelijk terug tevinden is waar de fout zich bevind en voor doet en deze dan ook zo snel mogelijk tekunnen oplossen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!