Ik weet waar je nu zit...

• Nee, gelukkig weet ik zelf niet waar jij je nu bevindt, maar grote kans dat de NSA dit nu wel weet.

The Washington post heeft nieuwe documenten laten uitlekken van Edward Snowden - en hier verschoot ik toch even van!

- De NSA verzamelt dagelijks zo'n 5 miljard gegevens over de locatie van mobiele telefoons, waar ze zich bevinden
    - Ze gebruiken deze gegevens om relaties te leggen tussen mensen en zo mensen te kunnen volgen
    - De NSA verzamelt deze gegevens oa door rechtstreeks de kabels af te tappen die zorgen voor het mobiele internet
    - Als je op reis gaat, komen je gegevens zeer waarschijnlijk bij in hun databank en wordt je mee gevolgd
    - Om de gegevens te analyseren gebruiken ze een programma genaamd CO-TRAVELER.
    Het is in staat om relaties te leggen tussen telefoon nummers (en dus mensen), het kan korte gesprekken detecteren van wegwerp telefoons en koppelt deze automatisch aan alle nummers die zich daar in de buurt bevinden, kort ervoor en kort erna, om zo het echte nummer proberen te weten te komen achter de wegwerp sim, voor het geval ze hem meteen vervangen en meteen er mee bellen
    - Volgens een bron zouden ze al meer dan 27 terrabyte aan dit soort gegevens hebben
    - Het gaat om zo veel gegevens dat de NSA vorig jaar in Mei al liet weten de gegevens niet meer te kunnen verwerken en dat ze zijn overgestapt op een nieuwer en krachtiger systeem om deze gegevens te verwerken

Het is praktisch onmogelijk om je locatie te verbergen voor de NSA...
    Dit vind ik nu echt spooky... :S
    :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Wat vinden jullie hier van :s

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik denk dat de NSA gewoon een afleidingen zet is van Facebook, nu de NSA bekend is heeft niemand het meer over Facebook.
    Nee dat is natuurlijk onzin, maar het wordt wel steeds meer spooky en freaky met die Amerikanen.

maar bevestigd wel nog altijd mijn vermoeden dat MSN etc toen der tijd al werden gecontroleerd.
    Want zo nu en dan als MSN niet volledig werkten (traag webcam deed het niet etc) dan noemde ik een paar keer bom, microsoft en Amerika in wat chats en nog geen 5 a 10 minuten later vloog mijn msn eruit.

Oeps heb ik nu de NSA en de AIVD ook ICTscripters laten hacken om te kijken of hier geen Terroristen aanwezig zijn door mijn 3 onschuldige woordjes? sorry jongens.

maar zonder gekken en dollen het is natuurlijk te gek voor woorden en zou gewoon niet mogen, maarjah het is de overheid dus wat doe je er tegen? niet meer internetten?? Dat is voor nagenoeg niemand meer een optie, en al helemaal niet voor het bedrijfsleven!

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Onderweg naar Mars :P

Vindt het gewoon niet erg leuk dat ze dit doen maar toch voor veiligheid van mensen
    En natuurlijk kun je niks doen denk dat je dan opeens weg bent van de wereld
    zo stiekem zijn die mensen wel om je eruit te plukken

Maar jammer dat de wereld zoveel geheimen heeft waar veel mensen niks vanaf wisten

• Woon zelf in Den Haag, bij de oranjeplein hadden ze desijds een Box geplaatst (Afluister / Camera apperatuur) in geplaatst, dit was niet van de politie of gemeente Den Haag.

Dus er wordt inderdaad, vanalles gedaan om mensen af te tappen / te traceren.

Artikel link erbij.

http://www.omroepwest.nl/nieuw…dekt-haagse-schilderswijk

Er zijn inderdaad mensen die voor de jihad mensen injecteren en propaganda toepassen hier in den haag, weet namelijk uit ervaring.
    Gebeurd meestal bij jongeren. Ben zelf Marokkaans voordat er mensen gaan reageren met haat berichten etc.

• http://www.omroepwest.nl/nieuw…gse-schilderswijk-van-ons

Was wel van de politie, staat onderin vermeld ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!