admin menu verbergen lukt bij mij ook ni
Criminolz algemeen topic
- Smil-E
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
En dan zegt cwcw dat ik niet kan scripten.
Ik denk zelf dat de eigenaar het niet weet hoe :p
-
Je moet in je templateparser de
{ if $data->admin == '5' }
...
{ /if }instellen
-
Waar dan :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 21:28:32:
Heb het al Bedankt !!!! -
Hallo,
Ik heb uiteraard de source geupload, maar ik moet een paar bestanden chmodden, welke bestanden moet ik chmodden? -
Ik heb er geen chmod :p
-
Citaat van swatcrime
Ik heb er geen chmod :p
http://pro-tuner-evolution.eu kijk maar -
Wel alles geupload xD
-
ben aan t heruploaden
-
Is het beste, eventueel per stuk ( dus elke map per keer etc.)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 21:36:16:
Nu zie ik al wat meer, jij ook niet? -
admin menu verbergen lukt bij mij niet kan iemand de oplossing zeggen aub en ik heb het spel chmod
-
ga naar Root/templateperser/ingame.php
Voeg je rond line 50
toeGa naar template/ingame.tpl
voeg dit toe waar je je admin wilt
PHP
Toon Meer{if $admin == "Ja"} <div id="column_dark_content_top"> <div id="column_dark_content"> <div id="menu_head">Admin</div> <div id="menu_content"> <ul> <li><a href="index.php?p=admin4">- Verzilver Code versturen</a></li> </ul> </div> <div id="menu_content_bottom"> </div> </div> <div id="column_dark_content_bottom"> </div> </div>{/if}
-
admin menu ik heb gedaan wat je zij en het lukt maar nu krijg ik geen admin menu te zien ik heb het bij cpanel bij user dan admin op ja gezet en er komt niks hoe kan dit !!!
of wat doe ik nog verkeert
-
Citaat van deathkill
http://pro-tuner-evolution.eu kijk maar
de map compiled chmodden naar 777 -
-
hoe het hier boven staat zo heb ik het gedaan
je hebt gelijk het was met een hoofdletter bedankt he
lhmedia
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.09 23:44:30:
heeft er iemand admin opties die jullie willen delen -
DRUGS.PHP
Je hebt je 0 zakjes drugs verkocht voor ? 2.500.000,-!
Je hebt je 0 zakjes drugs verkocht voor ? 0,-!Bug?
-
@ Nush, scary... Ik zal er eventjes naar kijken, dit is idd een beetje raar.
-
Ik ga nu leden beheren maken.
Ik post het later wel als alles werkt !
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.08.09 13:44:08:
Leden beheer,
wie kan me helpen krijg deze fout nl. :PHPParse error: syntax error, unexpected '<' in /customers/swatcrime.be/swatcrime.be/httpd.www/v4/ingame/database.php on line 5
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["editusers"])){ <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1>Welke lid aanpassen?</h1> <form method="POST"> <tr> <td>Gebruiker:</td> <td> <input type="text" name="search" size="25"> </td> </tr> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="submit1" value="Zoek"> </td> </tr> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> <? if(isset($_POST['submit1']) || isset($_POST['search'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_POST['search']}'"); $num = mysql_num_rows($dbres); if($num == 0){ echo "<FONT color=red><center>De opgegeven gebruiker is niet gevonden.</center></FONT>"; } if($num > 0){ echo "Lid gevonden. Klik <a href=index.php?p=database?a=editusers&f={$_POST['search']}>hier</a> om {$_POST['search']} te wijzigen"; } } if(isset($_GET['f'])){ $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); if(isset($_POST['wijzigen'])){ mysql_query("UPDATE `users` SET `email`='{$_POST['email']}', `contant`='{$_POST['contant']}', `bank`='{$_POST['bank']}', `killers`='{$_POST['killers']}', `rank`='{$_POST['rank']}', `health`='{$_POST['health']}', `bankleft`='{$_POST['bankleft']}', `power`='{$_POST['power']}', `callcredits`='{$_POST['callcredits']}', `vipdays`='{$_POST['vipdays']}', `city`='{$_POST['city']}', `info`='{$_POST['info']}', `kladblok`='{$_POST['kladblok']}', `maffia`='{$_POST['maffia']}', `activationcode`='{$_POST['activationcode']}', `rankvord`='{$_POST['rankvord']}', `admin`='{$_POST['admin']}', `moderator`='{$_POST['moderator']}' WHERE `id`='$user->id'"); echo"Je hebt $user->login naar de opgegeven instellingen aangepast."; } $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `users` WHERE `login`='{$_GET['f']}'"); $user = mysql_fetch_object($dbres); ?> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <tr> <td>Gebruikersnaam: <?echo$user->login;?></td> </tr> <form method="POST"> <tr> <td>E-mail adres:</td> <td> <input type="text" name="email" value="<?echo$user->email;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Contant:</td> <td> <input type="text" name="contant" value="<?echo$user->contant;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Bank:</td> <td> <input type="text" name="bank" value="<?echo$user->bank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Killers:</td> <td> <input type="text" name="killers" value="<?echo$user->killers;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rang:</td> <td> <input type="text" name="rank" value="<?echo$user->rank;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Health:</td> <td> <input type="text" name="health" value="<?echo$user->health;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Storten:</td> <td> <input type="text" name="bankleft" value="<?echo$user->bankleft;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Power:</td> <td> <input type="text" name="power" value="<?echo$user->power;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Callcredits:</td> <td> <input type="text" name="callcredits" value="<?echo$user->callcredits;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Betaald acc:</td> <td> <input type="text" name="vipdays" value="<?echo$user->vipdays;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Stad:</td> <td> <input type="text" name="city" value="<?echo$user->city;?>"> </td> </tr> </tr> <tr> <td>Activatiecode (0 = uit):</td> <td> <input type="text" name="activationcode" value="<?echo$user->activationcode;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Rangvordering:</td> <td> <input type="text" name="rankvord" value="<?echo$user->rankvord;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Admin:</td> <td> <input type="text" name="admin" value="<?echo$user->admin;?>"> </td> </tr> <tr> <td>Moderator:</td> <td> <input type="text" name="moderator" value="<?echo$user->moderator;?>"> </td> </tr> <center> <tr> <td colspan="2" align="left"> <input type="submit" name="wijzigen" value="Wijzig gegevens"> </td> </tr> </center> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?>
-
Als je iemand aanvalt raakt die geen % (health) kwijt?
Is dit een bug of hoort het zo?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!