Criminolz algemeen topic
- Smil-E
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
rolf?
-
Rolling on the floor laughing
-
@ Larsisgoed en swatcrime.
Ik heb jullie scriptje aangepast zodat je ook een moderator kan maken.
Hopelijk vinden jullie dit goed
hier is scriptje
PHP
Toon Meer<?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["adminmaken"])){ $naam = $_POST["naam"]; mysql_query("UPDATE `users` SET `admin`='Ja' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is admin gemaakt!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } if(isset($_POST["adminverwijderen"])){ $naam = $_POST["naam"]; mysql_query("UPDATE `users` SET `admin`='Nee' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is GEEN admin meer!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Admin maken</h1> <b>Uitleg:</b>Vul hier een gebruikersnaam in, en maak deze admin! (of geen admin!) <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="naam" value="Admin"> <input type="submit" name="adminmaken" value="Admin maken"><input type="submit" name="adminverwijderen" value="Geen admin"> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Admin</h1> Je bent geen admin, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?> <?php if($own['admin'] == 'Ja'){ if(isset($_POST["moderatormaken"])){ $naam = $_POST["naam"]; mysql_query("UPDATE `users` SET `moderator`='Ja' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Moderator gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is Moderator gemaakt!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } if(isset($_POST["moderatorverwijderen"])){ $naam = $_POST["naam"]; mysql_query("UPDATE `users` SET `moderator`='Nee' WHERE login = '$naam'"); echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Moderator gemaakt!</h1> De ingevoerde gebruiker is GEEN Moderator meer!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } echo ' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Moderator maken</h1> <b>Uitleg:</b>Vul hier een gebruikersnaam in, en maak deze Moderator! (of geen Moderator!) <form method="post"> Gebruikersnaam: <input type="text" name="naam" value="Moderator"> <input type="submit" name="moderatormaken" value="Moderator maken"><input type="submit" name="moderatorverwijderen" value="Geen moderator"> </form> </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } else{ echo ' <div id="content_container"> <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Geen Moderator</h1> Je bent geen Moderator, dus kan je dit paneel ook niet openen!! </div> <div id="content_bottom"> </div> '; } ?>
Dit is admin en Moderator maken in een script!
MEt dank aan Swatcrime en larsisgoed voor het script admin maken heb hun script ook even naar moderator gemaakt en in 1 script bestandje geplaatst
-
Die had ik ook al xD
-
hoeso is niet goed als je source chmod -_-"
-
Doe het dan effe zelf
Dan zal je het zo merken 8-|8-|
-
heb ik ook gedaan
-
Dan ben je zeer slecht bezig :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 22:35:41:
Kan iemand helpen met het admin xD -
dan ben je niet slecht bezig gebeurt gewoon niks bahalfe als een bestand 755 moet zijn en je hebt hem 777 btw jou hele source is we chmod
zeg niet dan ben je slecht bezig geef antword op mijn vraag :p
-
ALs je alles 777 doet (is alles schrijfbaar x))
Nu terug ONTOPIC xD -
-
Er is wel een bug
Als mensen zich registreren krijgen ze soms geen activatielink
en de msn invite doet het ook niet bij mijn in iedergeval.
-
chmodden -_-"
-
CWCW stuur je even prive berticht
-
@ Willem, dit komt doordat phpmail() niet aan staat op je server.
En ik zal het admin panel wel even maken.. -
Die php inviter werkt bij mij wel alleen als je bijvoorbeeld [email protected] hebt dan doet die [email protected] die voor de streepje pakt die niet.
en het moet geen ctt file zijn van msn zelf gewoon in kladblok elke regel een mail
-
ik bedoel eigenlijk msn invite chmodden en wat is er met phpmail ofso
-
Ik vroeg niet wat het is maar wat is de probleem -_-"
-
En nu nog het admin menu verbergen xD
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!