Ervaren Designer gezocht!

• Voor mijn Crimeclub die zo snel mogelijk online komt , ben ik nog opzoek naar een ervaren designer.

Die bijvoorbeeld header's etc. kan maken.

En dat deze plaatjes ook van goede kwaliteiten zijn.

Heb jij wel zin om mij te helpen en ben je goed in designen dan hoor ik het graag van je.

Natuurlijk is daar ook een plek voor in het team met een aantal extra opties.

Groetjes,

• Ik ben nu alles online aan het zetten met nog iemand dus zeg niet zomaar dingen zonder dat je het zeker weet.

Designen is gewoon een moeilijk iets.

Vandaar dat ik iemand zoek. Aangezien ik er nog niet veel van begrijp maar er wel mee bezig ben.

• Ik ben nu alles online aan het zetten met nog iemand dus zeg niet zomaar dingen zonder dat je het zeker weet.

Designen is gewoon een moeilijk iets.

Vandaar dat ik iemand zoek. Aangezien ik er nog niet veel van begrijp maar er wel mee bezig ben.

door het deel 'ervaren' in de topic titel ga ik er van uit dat er een prima beloning tegen over staat, enige richtlijn wat deze beloning is ?

• Ze zijn niet negatief, willen alleen vergoeding voor het werk dat ze dan zullen
    verrichten, omdat je een ervaren scripter zoekt. Ik heb me eigen site, anders zou
    ik je wel hebben geholpen.

Meeste mensen :

Voor niets komt de zon op, en helaas is dat ook zo.

• Hallo,

Allereerst, je post is nogal in tegenspraak met zichzelf. Je geeft aan dat je nooit met mensen van hier zou willen werken. Terwijl je op hetzelfde moment zegt dat als iemand toch interesse heeft jou hiervoor kan contacteren.
    Vervolgens zeg jij dat de mensen hier erg negatief zijn terwijl ze enkel vragen naar vergoedingen. Wat zeer normaal is voor een ervaren iemand. Anders moet je niet iemand zoeken die hier ervaren in is. Zo werkt de markt nu eenmaal.

Dat mensen om geld vragen voor iets wat veel leertijd en moeite moet jij niet gaan opvatten als iets negatiefs omdat jij het gratis wilt. Het is namelijk eerder beledigend dat er zo wordt gereageerd naar mensen die tijd en moeite erin hebben gestopt om dit te kunnen.

Tot slot zal ik jou dan ook het recht ontnemen om marktplaats topics aan te maken wegens onrespectloos gedrag en negatieve uitingen over ICT Scripters en haar leden welke tegen ons reglement zijn.
    Wil je hier tegen in beroep gaan, dan dien je eerst dit met mij te bespreken waarna dit eventueel vervolgens nog met een beheerder besproken kan worden.

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!