Heey
Ik heb hier een portfolio lay gamaakt,nog niet af:p
Dit is pas mijn 4de layout,dus ik moet nog veel leren:p
Raten aub + comments geven met wat erbij zou moeten
Heey
Ik heb hier een portfolio lay gamaakt,nog niet af:p
Dit is pas mijn 4de layout,dus ik moet nog veel leren:p
Raten aub + comments geven met wat erbij zou moeten
Basic zeer basic!
Misschien moet je eerst even oefenen met layouts maken en met photoshop voordat je een portfolio gaat maken waar je je designs laat zien!
Gebruik verdana in font-size 12 voor alle fonts buiten de header en het logo onderaan in de footer!!!!! doen !
jammer, dat je het design van iemand anders gebruikt.
http://hv-designs.co.uk/2009/07/31/portfolio-layout-11/
sorry, voor de offtopic. ik geef hem een 0 omdat je hem niet zelf hebt gemaakt,
en dan maak je hem ook nog eens SLECHT na.
Mvg,
R.Kurpershoek
Je bent wel wat zielig hoor Cashmoney want iedere keer kom je met een layout waarvan jij hem hebt geript en dat je verbolgens een tutorial gaat volgen, Die TUTORIAL volgen is geen probleem maarja hiervoor had je volgensmij een website geript. Maarja im geef hierbij een 0
Mvg: Mitch
Sorry hoor,maar ik moet toch eerst wat tutorials volgen en naamaken voordat ik zelf alleen zal kunnen designen?
Ik ben pas gisteren begonnen designen hé!
Ik denk niet dat jullie de eerste dag al perfect konden designen.
nou trek het je niets aan, je kan al beter designen dan mitch die het al een week of twee doet ><
lol xD :p
@ CMZ
Ik vind het super dat je layouts probeert te maken, alleen er zijn wel een paar puntjes waar je op moet letten enzo.
Als je een tut volgt gooi er ook wat eigen creatie in zodat die niet sprekend op de uitkomst lijkt van de ander.
Je kan ook altijd andere kleuren gebruiken heb je geen verstand van kleuren dan kan je toch deze site gebruiken http://kuler.adobe.com/ daar staan veel kleuren op etc.
Snap je iets niet? Spreek me maar aan op msn
Mvg,
Frenzo Brouwer
Citaat van TimDnou trek het je niets aan, je kan al beter designen dan mitch die het al een week of twee doet ><
Dit slaat natuurlijk nergens op want ik probeer dingetjes uit mijn hoofd, ik heb de 1ste 3 dagen ook tutorials gevolgd en vervolgens heb ik in de tuin gezeten en dingen getekend en vervolgens uitgewerkt op de computer en dat zagt er nog beter uit dan die tutorials die hij nu maakt.
Als je het erg vind om noobfroop te zijn begin er dan niet aan want bij alles ben je in het begin slecht.
hoelang duurde het bij jullie voordat jullie konden fietsen?
hoevaak ben je wel niet van je fiets af gedonderd?
maar je moet vooral ook niet denken dat je binnen een jaar voor jezelf kan beginne!
Ghehe staat alles netjes in een tutorial en, werkt het nog niet voor je gezien je resultaat denk dat je beter een ander vak kunt gaan leren.
[offtopic]De rest was ook nuttig maar je vind het vervelend om te horen![/offtopic]
Zet in ieder geval de volgende keer dat je iets met een tut maakt dat er wel bij!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!