Armeense Genocide

• Beste Cp'ers en aan de turkse leden

Ga niet in discussie met deze mannetje besteed je tijd beter aan andere dingen. Je kan deze gast niks vertellen hij zit vol met haat tegenover turken (Kortom gezegd)Deze man is een Racist!!
    @cwce(als ik jou was zou ik hulp gaan zoeken het gaat niet goed met je zo te zien) Je bent een schande voor de Armeniërs en je zelf!!:D

• cwcw: Alles wat tegen jou is weet niet waar die het over heeft, of is een Turk en die hebben geen verstand. Dat is jou manier van denken. Dan mis je echt wel een stel draadjes.

Overigens ben ik niet van plan dit topic te sluiten, omdat ik van mening ben dat we het op CP ook over dit soort dingen moeten kunnen hebben!

Wel jammer dat onze cwcw niks zelf kan... Zoals argumenten bedenken, namen bedenken, scripten... Je hebt een veel te grote ego, waarschijnlijk verder niets.

Begin een beetje een hekel aan je te krijgen.. En ik weet wel waar ik het over heb, ik heb me namelijk verdiept in deze massamoord. Jij weet enkel dat hij gepleegd is en de Turken dat destijds hebben gedaan. Verder heb jij niks te vertellen. Misselijkmakend mannetje.

• zoals ik het goed begreep zei je 1x dat cwcw jou crime naam heeft gejat maar denk eens mensen kijken echt niet van iemand anders de naam tegenwoordig vind je geen goeie mafia naam alle leukste zijn bezet en als je 1 ind moet je je kans grijpen toch ;)

• cwcw ik begin ook een hekel te krijgen aan jou :?:
    Als je niet wilt dat we reageren waarom heb je deze topic dan geopend?
    Je weet niks er van en je opent gelijk een topic met turken dit turken dat!
    Als je wil dat we niet willen reageren moest je deze topic maar niet openen wat je doel is gewoon turken zwart proberen te maken!

• cwcw je reageert niet eens op killingdevil noch op anderen die iets te zeggen hebben je let alleen maar op doelloze berichten waar iets niet aan jou gericht is. Hopeloos en zinloos om met jou te communiceren. Als het aan mij ligt mag de topic wel gesloten worden, anders komt er toch geen einde aan dit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!