Posts by umut

    Beste Cp'ers en aan de turkse leden


    Ga niet in discussie met deze mannetje besteed je tijd beter aan andere dingen. Je kan deze gast niks vertellen hij zit vol met haat tegenover turken (Kortom gezegd)Deze man is een Racist!!
    @cwce(als ik jou was zou ik hulp gaan zoeken het gaat niet goed met je zo te zien) Je bent een schande voor de Armeniërs en je zelf!!:D

    Oostenrijkste Prof. Erich Feigl zegt: Armeense genocide is een leugen.


    USA historicus Prof van louisville universiteit Justin McCarhty zegt: Armeense genocide is opgebouwd uit pure leugens.


    USA Guenter Lewy zegt "ook dat een pure leugen is.


    en dit moet je goed opletten daar komt het.....1. Armeense Kabinet voorzitter Meneer Ovanes Kacaznuni zegt dat er geen sprake is van een armeense genocide die bron is uitgehaald in de arsiven van Ruslan die is nu uitgekomen als boek in Turks en engels die word binnenkort vertaald in het Nederlands. Dat is geschreven daar hem zelf in de tijd 1923 dit is de grootste bewijs dat de Armeense genocide een leugen is.


    Hebben jullie ooit nagedacht waarom er geen Turken in Armenie wonen ,Maar wel armeniers in Turkije?? En wat denken jullie over die Armeense terror groep ASALA die 17 turkse diplomaten hebben vermoord om aandahct te trekken??? en wat denken jullie over die Genocide die is gepleegd door de Armeeniers tegen de Azarbeejcanen .??? nog 12 jaar geleden.. wie is nou onschuldig? denk aub goed na.. luister naar je hart.


    Armenie kan geen graven tonen waar Armeniers begraven liggen...Maar Turkije heeft tientallen Graafplaatsen aangetoond waar duizenden mensen samen zijn begraven.



    In de Tijd van Osmaanse Rijk waren toen 22 Armeense ministeries, 33 volksvertegenwoordigers, 21 burgemeesters, 7 armeense ambassade..


    Maar in de 1ste en 2de wereld oorlog hebben Armeniers met Rusland samen een genocide gepleegd aan de Turken.....Natuurlijk zijn er 10 duizenden armeniers gedood dat is logisch want er was toen oorlog...


    In canakkale zijn er 100 duizend Turken dood gevallen tegen Griekenland en avustralie is dat ook mischien een genocide??


    AUB wees slim...Er zijn geen betrouwbare bronnen die kunnen aantonen dat er wel genocide was plaatsgevonden..

    Jesse ik wee niet wat je lult met je illegaal bezig.


    En dan zeggen van ik heb er intresse in.


    Ik geef hem beter gratis weg aan iemand, dan aan jou te verkopen!!

    ik begrijp er nog steeds niks van.
    Maar kan je hem ook voor me instaleren ik betaal je in totaal 30 euro ervoor.

    Beste CP leden,


    Te koop maffiati.nl (VERKOCHT)


    Leeftijd site= 6 weken
    aantal unieke bezoekers perdag is tussen de 100/150
    totaal aantal leden 1500.


    inkomsten tot nu toe 300,- Euro


    Er zitten geen bugs ik heb alles laten na kijken.
    enigste bug is van familie rangen je kan niet meer dan twee don's in de famillie hebben. Dat is zo opgelost.


    Reden van verkoop is geen tijd meer.
    Moeilijker dan ik dacht je moet er echt tijd aan besteden.


    Ik weet dat je het source gratis kan downloaden maar dat is niet belangerijk, belangerijkste is het promoten van je site en dat is me aardig gelukt.



    Voor meer info of intresse pm me maar.(VERKOCHT)


    Deze topic kan gesloten worden