Risk 5 euro.

Projecten in de etalage
-
-
-
-
Ik neem als nog graag Risk dan wel eventueel gratis over.
-
tijmen zoals M.Remijn al aangaf download risk op die link en dan heb jij het. K.Rens mag het niet verkopen
-
Voor biedingen van 5 euro geef ik het nog liever meteen gratis aan iedereen
Het project netrisk heeft al sinds 2008 geen updates meer gehad.
Als ik me niet vergis is de versie die ik gebruik met verschillende bugfixes in.
Deze op sourceforge heeft verschillende fouten. -
K.Rens
Volgens de licentie mag je dit dan nog steeds niet verkopen, wat je nu doet is hun basis code verkopen zonder bug meldingen en dat mag dus nietLicentie: GNU General Public License version 2.0 (GPLv2)
Overigens:
Last Update: 2013-04-09Er is dus dit jaar nog een update uitgebracht, dus zo dood is de onderhoud niet bij ze..
-
-
Ok, de risk code ga ik dan gewoon aan iedereen aanbieden.
@Fils: sinds wanneer geloof jij iets meteen?
Het is niet omdat op sourceforge staat dat de laatste wijziging van dit jaar is, dat ze iets aan de codes hebben aangepast.
Als je op source klikt zie je dat de laatste wijziging aan de echte code eigenlijk van 2008 geleden is.
Misschien dat ze die andere datum daar zetten omdat er nog issues met fouten worden aangemaakt, maar aan de code werd niets meer gewijzigd.Terr0r: bedankt, je bod werd genoteerd.
-
K.Rens
Maar er wordt ook niet gezegd dat het niet zo is toch ?
We worden hier gewaarschuwd voor licenties en eigendomsrechten terwijl jij er (bijna) niet aan houd, moeten we jullie dan nog serieus nemen ?Het is niet slecht bedoeld hoor, maar als je een voorbeeld wilt stellen aan je leden moet je zeker bij jezelf beginnen
-
Damned, daar gaat ons pokerscript...
Wat gebeurt er met war4europe?War4Europe is momenteel onder mijn hoede, Hier ga ik deze winter weer mee door.
-
Ik zou ze ook graag gratis ontvangen. Ben er niets commercieels mee van plan. Alleen om uit te leren. dus please :D?
-
K.Rens
Maar er wordt ook niet gezegd dat het niet zo is toch ?
We worden hier gewaarschuwd voor licenties en eigendomsrechten terwijl jij er (bijna) niet aan houd, moeten we jullie dan nog serieus nemen ?Het is niet slecht bedoeld hoor, maar als je een voorbeeld wilt stellen aan je leden moet je zeker bij jezelf beginnen
Hij kan geld vragen voor de modificaties en bugfixes onder de naam van een hele verkoop ookal is het dan open source, of jij download de open source van de orginele site en koopt de bug fixes & modificaties van koen.. veel verschil is er niet, zolang hij dat meld dat je enkel betaald voor de bug fixes en modificaties is het legaal. hier moeten mensen niet zo om zeuren.trouwens is de poker source al verkocht, ik kan niet meer naar de site toe.
-
ik wil gerust voor die poker source 20 euro betalen
-
Nog geen enkele site is verkocht of gedeeld.
De stekker is gewoon getrokken uit de vorige server.
Ik heb wel nog de bestanden, ik kan dus nog kiezen of ik ze terug online zet of hier deel.@T.Aaron, bedankt je bod van 20 euro voor poker werd genoteerd, je hebt voorlopig het hoogste bod.
-
Best koen
Hier bij een nieuw bod voor het poker script met alles er op en er aan layout enc enc
Ik bied 21 euro 1 euro meer als hier boven
Greets Terr0r
-
Hij kan geld vragen voor de modificaties en bugfixes onder de naam van een hele verkoop ookal is het dan open source, of jij download de open source van de orginele site en koopt de bug fixes & modificaties van koen.. veel verschil is er niet, zolang hij dat meld dat je enkel betaald voor de bug fixes en modificaties is het legaal. hier moeten mensen niet zo om zeuren.trouwens is de poker source al verkocht, ik kan niet meer naar de site toe.
Als je bekend bent met de licentie form weet je dat deze fouten vermeld moeten worden.
Een oplossing is hierbij niet nodig maar een vermelding van fout wel, je kan ze dus prima verkopen maar fout vermelding moet altijd. -
25 euro voor de poker source dan maar
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!