Waar domein kopen?

• Yourhosting is tijdens registratie maar €1,- alleen als je verder leest zijn ze daarna €12,50 dus zeker niet de goedkoopste.

Heb hele goeie ervaring met TransIP, alles is binnen zeer korte tijd geregeld en je kan op automatische incasso wat ook prettig is.
    Het klantenpaneel waar je in komt is ook zeer makkelijk te bedienen zelfs voor de beginners die er nog nooit mee gewerkt hebben is dit duidelijk.
    Alle acties die je daar voor je domein gebruikt waaronder: DNS, Nameserver enzovoort zijn gratis (alleen houder wijzigen niet).
    Op de onderstaande link kan je naar een demo van het paneel kijken zodat je een beetje inzicht krijgt in wat zei jou kunnen bieden.

https://www.transip.nl/controlepaneel-info/

Laat je zeker niet misleiden, er zitten allemaal verborgen kosten onder die actie prijs!

• Ik weet niet precies of het echt slim is bij yourhosting een domein te halen
    Maar het is je eigen keuze,

Ik zelf zit bij versio.nl

Voordeel:
    Goedkoop domein .nl/be/.eu
    Soms een actie gratis domein naar keuze .nl/be.eu

En je hebt goedkope hosting!

Maar je moet eens bij versio kijken echt super ;)

• Refferalboy en @Fils oke thx voor de info ik zal eens even kijken bij de sites die jullie aanbevelen.

Kun je daar trouwens ook gewoon alles met je domein doen wat je zelf wilt? Dus doorverkopen en alles?

Ja beide aanbieders hebben een "Interne push" aanbod, dan kan je van bijvoorbeeld een andere TransIP/Versio klant een domein krijgen zonder hiervoor de Autorisatie code te gebruiken.
    Versio en TransIP zijn wel 2 verschillende bedrijven, het is dus niet mogelijk tussen die bedrijven te wisselen.

Uiteraard kan TransIP/Versio het domein offline gooien zodra je hier misbruik van gaat maken door bijvoorbeeld auteurs materiaal te plaatsen waar jij geen toestemming voor hebt gekregen.

• Persoonlijk raad ik transip af als Belg.
    Het is beter voor Nederlanders, maar als Belg is het niet eenvoudig er te betalen.

Is dit recentelijk ervaren of praat je hier over een verleden ervaring met TransIP?
    Naar mijn weten verbeteren zei zich namelijk elke dag, ook de support wordt er steeds beter op.

P.s. ik zie nergens een vermelding staan dat de TS een persoon uit België zou zijn?

• Ik geef het maar mee voor iedereen die dit wil weten.
    Verder gaat dit over ervaring van een jaar geleden.
    Ze waren toen zo extreem onvriendelijk dat ik dit blijf afraden.

Dit kwam omdat België nog niet volledig werd ondersteund, als jij een misstap maakt praat je toch ook niet meer over het verleden ;)
    Ze verbeteren zich juist op dit soort fouten, dus om iemand hierop af te blijven kraken vind ik ver gezocht, just my thoughts ;)

• Hallo,

Persoonlijk raad ik TransIP aan.

Ze neigen naar de goedkope kant, ondanks dat hun service uitstekend is. Dit komt omdat heel veel mensen daar hun domeinen onderbrengen.
    Dit betekent dat ze daar heel veel ervaring me hebben, dat is naar mijn weten hun core business. Je kan ze daar eenvoudig beheren en ze hebben DNSEC (ter voorkoming van man in the middle attacks, wat https bijv. ook doet). Je kan ze ordenen of bulk opdrachten uitvoeren. Je kan ze aanpassen waarbij veranderingen snel gebeuren. Ik stal mijn domeinen ook daar (of daar gaan ze naar toe).

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!