Php inlog/register system in html layout verwerken wat kan ik het beste doen?

  • Beste tim


    Het geen wat u zegt klint voor mij je moet nu je titel veranderen anders ..... !!!


    Dat komt bij een beetje over als bazig dat vind ik zelf niet heel erg prettig en ben ik ook niet echt van gedient als mensen in het algemeen zo tegen mij gaan praten


    Als je zou vragen zou je je titel willen veranderen in iets anders . I.V.M de regels ofzo iets prima hoor geen probleem en mischien de reden er bij waarom de titel veranderd zou moeten worden


    Maar goed terug komen op u punt titel veranderen


    Kan ik dat doen ?
    Zo ja ? Waar kan ik dat doen ?
    Zo nee ? wie zou dat dan voor kunnen en willen doen ?


    En waar zou ik in de titel dan in moeten veranderen ?


    Beste RoelC


    Ik voeg geen onbekende toe aan mij skype alleen familie en vrienden staan er in


    Beste wimmpie


    Wat moet ik toevoegen ? dat woord kan ik niet lezen sorry

  • Spoot spontaat in de lach na dit debakel hieronder, LOL.


    Dit topic komt over met '' ik wil dit samen voegen kan iemand dit voor me doen? ''
    Je doet dat met waarschijnlijk, denk ik, maar weet ik niet zeker? 'PHP' & ' HTML'


  • Hallo,


    Exuses voor de harde woorden. Het is inderdaad tegen de regels om een onduidelijke titel te hebben.
    Je kan de titel aanpassen door je beginpost aan te passen.


    Titel moet naar iets zinnigs worden veranderd. Iets wat je probleem of vraag beschrijft. Als ik een mail zie met "hulp gevraagd" is het mij niet duidelijk waar deze hulp over gaat. Zeker niet op een forum als deze.


    Betreffende het probleem, waarschijnlijk moet je enkel de HTML out je oude script slopen en vervangen door de nieuwe HTML. Of je kan zoals gezegd is ajax gebruiken, wat een betere gebruikservaring oplevert.


    Mvg,
    Tim

  • Beste Tredgy


    Het inlog/register/wachtwoord vergeten system link 1 is php en de inlog/register/wachtwoord vergeten link 2 is html alleen heb het veranderd naar php


    En dat het zo over komt dat is niet de bedoel ik wil het graag als het kan met behulp van iemand het samen voegen zo dat ik er ook van kan leren

  • Dat snap ik uiteraard, maar als je nou eens voordat je je reactie plaatst eens verplaats in iemand die deze pagina opent en die reactie dan leest wat zou je er dan van denken, is het gepast?


    Sorry maar ik heb net weer 2-3 projecten aangenomen dus heb er gewoon geen tijd voor.

  • Ik snap de vraag waarschijnlijk niet goed, want iedereen heeft het over ajax?
    De makkelijkste oplossing is volgens mij gewoon:


    - link1.php


    PHP
    <html>
    <head><title></title>
    </head>
    <body>
    Al je body
    <?php include 'link2.php'; ?>
    Rest van je body
    </body>
    </head>
    </html>
  • Nee niet aan te raden, code opschonen en overzetten niet twee pagina's gebruiken als je er een kan gebruiken.

    Ik snap de vraag waarschijnlijk niet goed, want iedereen heeft het over ajax?
    De makkelijkste oplossing is volgens mij gewoon:


    - link1.php


    PHP
    <html>
    <head><title></title>
    </head>
    <body>
    Al je body
    <?php include 'link2.php'; ?>
    Rest van je body
    </body>
    </head>
    </html>

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!