Beste,
Ik heb even een vraagje?:$
Kan je via Photoshop een lay-out automatisch laten slicen. Dus dat hij de index.html en de css in elkaar zet?
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Ik heb even een vraagje?:$
Kan je via Photoshop een lay-out automatisch laten slicen. Dus dat hij de index.html en de css in elkaar zet?
Alvast Bedankt!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Hallo,
Nee, je kan wel de slice tool gebruiken hier door knip je de layout in stukken en zet je ze via een html bestand in de goede volgorde.
Uiteraard heb je dan geen css.
Mvg stephen
Beste,
Is er dan ook niet iets van een programma die dit automatisch voor je doet?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Zou wel handig zijn
Beste,
NVBWebsites
[offtopic]Ja, zou zeker handig zijn. Maar aan zo'n reactie heb ik niks.;)[/offtopic]
Zijn er nog mensen die serieus antwoordt kunnen geven
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
serieus antwoord:
Nee
nee , zul je toch zelf moeten leren of laten doen.
Beste,
Oke, dat is helaas dan wel jammer. Maar ik heb nu 3 PSD file's liggen die even gesliced moeten worden. Maar omdat de huur dubbel is afgeschreven heb ik momenteel geen geld tot mijn beschikking. Dus zou iemand dit kunnen realiseren voor mij?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Citaat van alexruterBeste,
Oke, dat is helaas dan wel jammer. Maar ik heb nu 3 PSD file's liggen die even gesliced moeten worden. Maar omdat de huur dubbel is afgeschreven heb ik momenteel geen geld tot mijn beschikking. Dus zou iemand dit kunnen realiseren voor mij?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
*zucht* daar gaan ze weer hoor :p
Misschien zou je toch even beter kunnen wachten, en als de huur dubbel afgeschreven is, zou je dit misschien terug moeten vragen.
Of slice ze met photoshop, en laat het later professioneel doen
Dat is er wel hoor: SiteGrinder 2. Het is niet de beste optie maar het is wat :).
Beste,
Slicen met photoshop, als ik de slice layers heb gemaakt. Moet ik dan al die layer's apart opslaan, of kan die daarna auto slicen?
Sowieso wordt er nu gekeken of de huur terug te halen valt, maar dat duurt nog wel ff :p
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Beste,
Dat klopt. Dus daar heb ik al helemaal niks aan. Heb al gekeken of ik dit kon verwijderen. Maar deze mogelijkheid bestaat helaas niet. Dus misschien een ander programma, of eventueel iemand die me nu nog even kan helpen?
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Je zou SiteGrinder 2 toch kunnen ********?
Diester:
Dit is warez en niet toegestaan te plaatsen.
Link: http://www.medialab.com/sitegrinder/
Hier kan je meer informatie over vinden.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!