Hoeveel zou ik nog voor mijn computer kunnen krijgen

  • Hallo,


    Ik wil graag een Mac mini kopen maar ik heb het geld er niet voor. Ik wil dus wellicht mijn desktop hiervoor verkopen, ik weet echter niet hoeveel deze nog waard is.
    Kunnen jullie me helpen?


    CPU: Intel core i7 860
    Koeler: Cooler master V8
    RAM: 12 GB 1600 Mhz Corsair Vegence
    GPU: HD 6950 2 GB dirt 2 - unlockt naar HD 6970
    Moederbord: Asus P7P55D LE
    HDD: Samsung Spinpoint HD204UI, 2TB


    Groet,


    Giovanni

  • Zit er nog garantie op een paar onderdelen?


    Zo ja, dan kan het nog wel wat meer waard zijn.
    Ik denk nu dat je op zo'n 400-500 euro zit voor het hele systeem.


    Zet hem op marktplaats voor 600 en laat mensen bieden. Meestal gaan ze onder het bedrag zitten waarvoor jij hem weg wilt doen. En elke euro dat ze boven de 500 zitten is mooi meegenomen :)


    Ik vraag me af waarom je eigenlijk zoveel geld uit wilt geven aan een Mac Mini? Ik bedoel dat ding zit VER onder de prestaties van je PC en dan overdrijf ik niet.
    Wil je het kopen voor status ofzo? Je kunt ook naar alternatieven kijken zoals de Intel NUC (Is alleen behuizing met moederbordje erin).
    Ik vind dat een Intel NUC veel meer te bieden heeft dan een Mac Mini.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Nee ik wil graag een Mac, het hoeft niet per sé een Mac mini te zijn maar een Macbook is voor mij nu te duur.
    Waarom een Mac denken jullie? Omdat ik dat fijner vind werken dan Windows, Linux etc. Gewoon mijn smaak dus.


    Er zit denk ik geen garantie meer op de onderdelen.

  • Nee ik wil graag een Mac, het hoeft niet per sé een Mac mini te zijn maar een Macbook is voor mij nu te duur.
    Waarom een Mac denken jullie? Omdat ik dat fijner vind werken dan Windows, Linux etc. Gewoon mijn smaak dus.


    Er zit denk ik geen garantie meer op de onderdelen.


    Tja dan ga je voor rond de ~400 euro. Dus je kunt hem online zetten voor 500 euro.


    Tja het is je eigen keus natuurlijk, maar ik had het wel geweten in ieder geval. Dan wens ik je alvast veel plezier met je Mac :) (dan heb ik het niet over het make-up merk)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!