Voice changer programma

  • Ik zoek een programma waarmee ik m'n stem kan veranderen.
    ( ik spreek iets in op de mic, en dat .mp3 bestandje kan ik veranderen zodat ik anders klinkt, of direct via de mic zelf ).


    Ik ben namelijk bezig met een vriend een game te maken over Saw, en dan wouden we zelf ook van die tapejes gaan maken.


    Hopelijk kan iemand ons helpen.
    Mvg.
    ( als iemand trouwens nog een goed programma weet om stem normaal op te nemen zou ook te waarderen zijn, ik gebruik nu zo'n ding van sound manager en die heeft limiet van 1 minuut >.> )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb wel auto-tune voor je.
    gebruikt: kayne west,yes-r,crish brown, en de ergste: T-Pain.


    je neemt het op en je zing perfect


    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Check hoe die boy zingt ;)

  • Audacity is een makkenlijk programma en een leuke ook.
    En Magix Music maker ik heb 2005 omdat ik die het beste vind.

  • audacity is meer voor opnemen, editen niet echt.
    MorphVOX is dat ook een beetje voor leken of moet ik dan elke frequentie van geluidsgolven herschikken >.>

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • thanks, zal er zeker een kijkje naar nemen nu.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!