• Hallo,
    Ik vroeg mij af of iemand slechte ervaringen heeft met targetpay. Toen ik begon met het gebruiken ervan namen ze 8 euro van mijn rekening en ik weet niet of dat een fout van mij was of het aan hun ligt. Is dit met iemand anders gebeurt? En kennen jullie misschien een ander donatiesysteem dan targetpay door te bellen of smsen?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,

Zelf gebruik ik twee diensten voor mijn site.
    TargetSMS voor de abbonomenten te innen via SMS. En Targetpay voor de PaySafeCard.
    En Mollie voor de anderen betalingen.

Hierbij raad ik je Mollie aan als betaal partner.

• TargetPay vind ik ook erg slecht. Ik gebruik Pay.nl, dat is van TinTel B.V. Zij zijn meermaals als beste PSP uitgeroepen en zijn wél klantvriendelijk met gunstige tarieven en veel betalingsmethodes + een handige en grote API. Enig nadeel voor velen misschien: kvk verplicht. Maar in ruil daarvoor krijg je erg veel service en mogelijkheden terug!

• TargetPay vind het maar wat leuk om tegoeden vast te blijven houden. Ze betalen uit per betalingsmethode vanaf €25 en dat is omdat? Pay.nl daarentegen betaalt voor elk bedrag uit, zolang zij het geld binnen hebben. Bij IVR duurt dat dus wel een maand maar iDEAL kan je dezelfde dag nog laten uitbetalen en omdat ik net als hen ook bij de Rabobank zit heb ik dat geld dan ook direct. TargetPay heeft verder hogere transactiekosten dan Pay.nl en TargetPay heeft een erg onoverzichtelijke website en overzichtspaneel. Het is echt lastig om bij TargetPay nou uit te zoeken wanneer je krijgt uitbetaald en hoeveel je verdient hebt, terwijl Pay.nl daar gewoon een netjes log voor heeft waar je alles in kan checken wat je maar wil. Verder mis ik de API log op TargetPay, waarin je dus kunt terug zien of de API callback is uitgevoerd zonder errors en dergelijke, bij Pay.nl kan ik dit per callback (ze doen er 3, één voor gestart, één voor bezig en één voor afgerond) zien dus of alles goed is uitgevoerd.

• L.Groot
    "Ze betalen uit per betalingsmethode vanaf €25 en dat is omdat?"
    Bovenstaande heb ik nog NOOIT mee gemaakt..

"TargetPay heeft verder hogere transactiekosten dan Pay.nl en TargetPay heeft een erg onoverzichtelijke website en overzichtspaneel."
    Hoge transactiekosten, dit geld dan alleen voor iDEAL neem ik aan, om een bedrijf daarop af te kraken vind ik erg ver gezocht!
    De website voldoet prima, ik kan er me weg vinden, zal voor jou dan denk ik onoverzichtelijk zijn?

Tevens heb ik bij Mollie een nog goedkopere transactiekosten dan bij Pay.nl dus dan kunnen we dat ook wel gaan vergelijken..

- Pay.nl € 0,39 per transactie
    - Mollie.nl € 0,25 per transactie

Tevens hanteert Mollie een iDEAL uitbetaling dagelijks op werkdagen, dan krijg je per maand netjes een overzicht van verdiensten en transactiekosten.

Maar, ik vind het aanbod van Pay.nl in betaalmogelijkheden wel groter.
    Twijfel nog over het gebruik van Sisow.nl, daar heb ik ook goeie verhalen over gehoord.

• Mollie is niet goedkoper, Mollie kost €0,99 per transactie en tevens mis ik bij Mollie een aantal betalingsmethodes die ik wel graag wil aanbieden. Zoals DIRECTebanking en GiroPay en daarnaast is bij Pay.nl PayPal erin geïntegreerd. Dat scheelt dus weer een API van PayPal zelf die je er extra in zou moeten gooien.

Misschien dat jij een contract met Mollie hebt dat je het goedkoper kan krijgen maar ik zie geen vermelding van minder dan 0,99 op hun website. Bij Pay.nl kan het wel goedkoper, op moment dat je een abbonenement koopt (vanaf €25,- per maand) kost iDEAL standaard nog €0,35 en krijg je toegang tot nog meer betalingsmethodes (o.a. incasso en credit card) en krijg je de mogelijkheid om gratis een callcenter op te zetten (met keuzemenu e.d.), gratis fax2email service en nog veel meer. Zie: http://pay.nl/pakketten.

Om nog een vergelijking te doen, bijvoorbeeld bij Mister Cash:
    Mollie: n.v.t.
    TargetPay: 2% + €0,44
    Pay.nl: 2% + €0,22

Dus ook daar scheelt het wat, PaySafeCard scheelt vanaf een euro of 25 geloof ik omdat Pay.nl bij het gratis pakket 1% minder rekent, maar wel een vast bedrag van €0,21. Dat vaste bedrag loopt bij een abonnement bij hen wel weer naar beneden.

Overigens Fils, ik weet niet of jij de interface van Pay.nl wel eens hebt gezien maar als je die eenmaal gezien hebt wil je niet meer anders. Zoveel overzicht, zoveel rust en zoveel in te doen dat heb ik echt nog vrijwel nergens anders gezien.

• L.Groot
    Mollie is € 0,25 per transactie bij mij, komt omdat ik WeFact gebruik en dus fixe korting per transactie krijg ;)
    Tevens is mollie nog steeds bezig met groeien op mogelijkheden, snap niet waarom mollie een Paypal integratie nodig heeft aangezien dit niet van hun is..

Interface heb ik wel gezien maar is voor mij beetje chaotisch, kan per persoon weer verschillen maar ik vind het helemaal niks.

Nu roep je allemaal zakelijke aansluiten welke de TS waarschijnlijk niet eens heeft, dus heeft Pay.nl geen zin voor hem.

• K.Rens: Misschien dan even de website aanpassen?
    Want lees namelijk iets anders op je site :p

Citaat

Hoeveel krijg jij uitbetaald?

Wij bieden de hoogste uitbetalingen die op dit moment beschikbaar zijn op de markt!
    Uitbetalingen gebeuren op het einde van elke maand, van zodra je minstens € 20 tegoed hebt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!