Examens 2013 (geslaagd/gezakt?)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Tenzij je ineens een telefoontje krijgt dat je alles overnieuw mag doen (joke intended for VWO :rolleyes: )

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Die school in Rotterdam... 12 vwo , 9 havo en een mavo examen gestolen? Die school heeft het wel voor heel veel mensen verpest. Las ook ergens dat ze slagingspercentages hadden van 100% op het vwo in afgelopen jaren. Ook grappig dat een islamitische school (Niet aanvallend bedoelt hoor ;) ) hoog scoort op het Nederlands, terwijl ze de jaren daarvoor dit niet hadden.

  • Die school in Rotterdam... 12 vwo , 9 havo en een mavo examen gestolen? Die school heeft het wel voor heel veel mensen verpest. Las ook ergens dat ze slagingspercentages hadden van 100% op het vwo in afgelopen jaren. Ook grappig dat een islamitische school (Niet aanvallend bedoelt hoor ;) ) hoog scoort op het Nederlands, terwijl ze de jaren daarvoor dit niet hadden.


    Misschien wel. Maar vind dit wel ronduit schandelig.
    Misschien een keer tijd voor digitaliseren. :P

  • Misschien wel. Maar vind dit wel ronduit schandelig.
    Misschien een keer tijd voor digitaliseren. :P


    Ach tegenwoordig zitten er ook knappe koppen tussen die er digitaal ook wel bij kunnen komen.
    - Cracken
    - Wachtwoorden van docenten weten
    enzovoort.


    Ik vind het helaas zo typerend. :|

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Die school in Rotterdam... 12 vwo , 9 havo en een mavo examen gestolen? Die school heeft het wel voor heel veel mensen verpest. Las ook ergens dat ze slagingspercentages hadden van 100% op het vwo in afgelopen jaren. Ook grappig dat een islamitische school (Niet aanvallend bedoelt hoor ;) ) hoog scoort op het Nederlands, terwijl ze de jaren daarvoor dit niet hadden.

    Het is gewoon een middelbare school hoor? De mensen die daarop zitten zijn vaak gewoon in NL geboren en getogen en spreken bijna allemaal vloeiend Nederlands. Ik ken mensen op die school zitten vandaar dat ik dit weet.

  • Ach tegenwoordig zitten er ook knappe koppen tussen die er digitaal ook wel bij kunnen komen.
    - Cracken
    - Wachtwoorden van docenten weten
    enzovoort.


    Ik vind het helaas zo typerend. :|


    De Nederlandse staatsexamens die door het CvE en CITO worden gepubliceerd zijn nergens digitaal te vinden hoor :). Die worden alleen in papierenvorm in een enveloppe die dicht is gesealed verstrekt en in CD vorm voor DESI-spelers (voor mensen met Dyslectici) waarvan het hoesje ook dicht is geseald dus dat valt nergens te vinden.


    Daarnaast lijkt mij digitaal juist minder veilig, tot dit jaar ging het namelijk gewoon goed en dit systeem wordt zo al tientallen jaren gebruikt. Met een aanpassing eraan kan het gewoon zo blijvend worden verstrekt, dit soort dingen digitaal gaan publiceren is alleen maar onveiliger.

  • Gefeliciteerd maar weer :) Welk niveau allemaal?

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!