Server on script error op host

  • Hallo,


    Ik heb een site gemaakt.
    maar wat voor site?
    Het is een site waar iedereen een ip met port kan invoeren om te kijken of de server online staat en om een link te delen zodat iedereen kan zien of jou server online staat.
    Er is alleen 1 probleem die je wel zult zien uit de volgende afbeeldingen.


    Op localhost:
    1.


    2.


    op mijn versio host:
    1.


    2.


    Mijn code is:

    PHP
    $IP = '89.98.170.193';$Port = '25565';
    $IP = mysqli_real_escape_string($mysqli, $IP);
    $Port = mysqli_real_escape_string($mysqli, $Port);
    $Check = @fsockopen($IP, $Port, $errno, $errstr, .5);if($Check){$minecraftserverstatus = "up";$minecraftserverstatustext = "Online";} else {$minecraftserverstatus = "down";$minecraftserverstatustext = "Offline";}


    is er een manier om dit wel werkend te maken?

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarschijnlijk blokkeert de firewall van Versio die specifieke poort. Probeer eens een gangbare poort als 80 en zet die uiteraard ook werkend open op de Minecraft server, dan moet het werken.

    Hij moet wel op elke port kunnen werken omdat mensen zelf ook een server kunnen toevoegen is er mischien een andere code die wel werkt

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Zoals je ziet kan hij wel een poort openen over poort 80, dit is omdat deze staat geforward. De andere poorten staan gesloten bij de host. Om dit probleem om te lossen moet je of een VPS nemen of een Dedicated Server, waar een VPS natuurlijk het goedkoopst is. Het neemt alleen wat tijd om het in zijn geheel op te zetten.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Zoals je ziet kan hij wel een poort openen over poort 80, dit is omdat deze staat geforward. De andere poorten staan gesloten bij de host. Om dit probleem om te lossen moet je of een VPS nemen of een Dedicated Server, waar een VPS natuurlijk het goedkoopst is. Het neemt alleen wat tijd om het in zijn geheel op te zetten.

    op mijn computer staat poort 80 niet eens open en het werkt al

    TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

  • Omdat lokaal meer dingen een rol kunnen spelen zoals DMZ, UPNP enzovoort ;)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Als je vanaf buiten af bij je 'localhost' kan komen, dan staat er ergens een poort open die ergens heen verwijst. Anders zou het lastig worden om erbij te kunnen komen.


    Over het probleem, zoals eerder aangegeven, blokkeert versio (aan de hand van je 'fout') verbindingen naar buiten af. Zeer vervelend, maar logisch. Dit kom je erg vaak tegen bij budget hosting. Indien je dit toch wilt doen, dan zou ik opzoek gaan naar een andere webhosting die wel verbindingen naar buitenaf aanbied. Dit zal waarschijnlijk een tikje duurder zijn. Je zou eventueel ook nog een VPS kunnen halen, zodat je het geheel zelf kunt instellen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!