Ik heb zeg maar een server lijst gemaakt de server met de meeste votes komt boven aan te staan.
Nu kunnen zij wel voten maar hoe zorg ik dat zij dit om de 24 uur kunnen?

Een timer van 24 uur?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Sla hun ip adres op in de database inclusief met een tijd. Nu vergelijk je tijd met die van nu en zo kun je zien of het 24 uur geleden of langer is geplaatst.
-
Sla hun ip adres op in de database inclusief met een tijd. Nu vergelijk je tijd met die van nu en zo kun je zien of het 24 uur geleden of langer is geplaatst.
Dankjewel dit is een geweldig ip maar hoe zorg ik nu dat de site het ip weet?
-
-
Google eens op trefwoorden zoals php get ip adress.
-
-
-
Probleem al zelf opgelost ik gebruikte in mijn code mysql terwijl ik werk met mysqli
Maar hoe laat ik mijn site nu rekenen of er wel 25 uur verschil tussen zit? -
Probleem al zelf opgelost ik gebruikte in mijn code mysql terwijl ik werk met mysqli
Maar hoe laat ik mijn site nu rekenen of er wel 25 uur verschil tussen zit?Sla hun ip adres 1op in de database inclusief met een tijd. Nu vergelijk je tijd met die van nu en zo kun je zien of het 24 uur geleden of langer is geplaatst.
Hallo,Hoe precies? Door simpel uit te rekenen hoeveel tijd verstreken is. Gewoon, via wiskunde. Gewoon een berekening maken in php.
Mvg,
Tim -
-
Hallo,Je moet kijken naar het verschil tussen nu en de logtijd. Je moet dus een verschiltijd berekenen. Haal dus van de nu tijd de log tijd af en je hebt de tijd dat verstreken is. Kijk of dat lager of hoger is dan 24 uur.
Mvg,
Tim -
60*60*24 is de tijd van een dag dus dan moet je het kunnen uitrekenen :). Beetje wiskunde en het lukt je wel ;).
-
Hallo,Je moet kijken naar het verschil tussen nu en de logtijd. Je moet dus een verschiltijd berekenen. Haal dus van de nu tijd de log tijd af en je hebt de tijd dat verstreken is. Kijk of dat lager of hoger is dan 24 uur.
Mvg,
TimDankuwel het is klaar ik heb de volgende code
Nu iets heel anders
Hoe zorg ik dat om de maand alle vote's uit de table servers teruggezet worden op 0? -
Met een mysql query. Zoiets als Update naampjes Set huppelepup = 0 . Dit is allemaal zo makkelijk te vinden op w3/php.net of google. Deze websites bestaan niet voor niets.
-
60*60*24 is de tijd van een dag dus dan moet je het kunnen uitrekenen :). Beetje wiskunde en het lukt je wel ;).
Hallo Lars.
Beetje wiskunde kan wel neem ik aan.
Meestal als ik die som vergeten ben ga ik in mijn crime source's zoeken en zie pak de eerste en de beste waar ik weet waar die code inzit. -
Met een mysql query. Zoiets als Update naampjes Set huppelepup = 0 . Dit is allemaal zo makkelijk te vinden op w3/php.net of google. Deze websites bestaan niet voor niets.
En dan natuurlijk niet vergeten om een cronjob aan te maken en het daar in te zetten.
-
Ja dat ook. Even vergeten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!