De laagste prijzen! Voor alles!

• Hey,

Ik ben een student internationaal ondernemen uit Antwerpen.
    Voor mijn richting heb ik een buitenlandse stage gedaan!
    Zo heb ik 6 maanden in India doorgebracht bij een software/programmeerbedrijf.

Daar heb ik niet alleen kennis opgedaan (als Salesmanager) maar vooral heel veel connecties gekregen!
    Als je weet dat men ginder werkt voor 1 a 2 dollar/uur (in België en Nederland vraagt een programmeur al gauw 50 tot 60 euro/uur).
    Kan ik jouw dus héééél goedkoop een project aanbieden!

Wij kunnen volgende werkzaamheden doen:

• SEO
    • Webdesign
    • Webontwikkeling
    • Applicatieontwikkeling
    • Programma's ontwikkelen (software)
    • 3d ontwikkeling
    • Online marketing
    • etc.

Neem ook eens een kijkje op onze nieuwe website (maar we zijn er nog mee bezig!): http://www.Awebsolution.be

Indien je interesse hebt kan je met mij contact opnemen!

Groetjes,
    Timothy

ps: Hééél handig! ZO heb ik ook diverse scripts laten ontwikkelen :D

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik vind dit echt een super initiatief in deze crisis! Ten eerste helpt het de wat armere landen om de economie wat op te pompen en tegelijkertijd is het voor ons goedkoper en geven we het geld dus makkelijker uit. Excuus voor de offtopic maar het moest er even uit ;).

Verder succes met de verkoop/ontwikkeling!

• Hey,

Ik heb niets met ondernemers/programmeurs in Nederland/belgie :) Ik ga eerlijk zeggen dat ik deze uiteraard ook help en bijna 4 Nederlandse programmeurs "vast" in dienst heb. Ik laat ze de webprojecten bijstellen, bewerken, aanpassen etc.

Indiers maken de websites en dan laat ik ze hier "bijstellen". ZO help ik wel degelijk aan de economie... maar wel op kleine schaal.
    Dus indien u een project of website wilt laten maken, kan u mij best een prive bericht sturen.

MJorritsma ik heb geen echte prijstabel, dat hangt echt af van programmeur tot programmeur. Maar ik zal eens nahoren. Wat is jou budget :) en het design laat ik meestal doen voor een 40 a 45 dollar. Dus +- een 35 euro :) Voor een volledig nieuwe website!

Groetjes,
    Timothy

• Ik heb voor een project van mij PNG's nodig die getekend moeten worden. Betreft hier een spel, en het gaat dan om tekeningen van +/- 64x64, 128x128 en 256x256 in formaat. Is dit mogelijk te realiseren en voor welke prijs per tekening (o.a. bungalows, zwembad e.d. vanuit de buitenkant heb ik nodig voor een interactieve plattegrond) kan dit dan gedaan worden?

Meer info kan ik via PB verstrekken.

Ik hoor graag van je/jullie!

• Hey,

Hoeveel budget heb je hiervoor over? Dan kan ik zien of we liever wat meer betalen (voor de kwaliteit) of liever wat minder (maar dan zit er ook minder kwaliteit bij utieraard).

groetjes,
    Timothy

• Beste,

Mijn excuses! Dankzij deze post op het forum krijg ik ontzettend veel aanvragen. Ik dacht dat ik u mail al reeds had beantwoordt. Want ik heb toch een antwoord opgesteld. Ik zal dit onmidelijk herbekijken en alsnog opsturen!

@crimecrime, SEO wordt (naar mijn wete) niet anders toegepast op Wordpress dan op iets anders. Tevens bezitten we wel degelijk over de mogelijkheid om dit uit te voeren. Zal ik heirvoor even mijn buitenlandse vrienden contacteren?

Groetjes en nogmaals mijn excuses,

Timothy

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!