Versio Uitbetalen
- Reza
- Closed
-
-
-
Quote van versio's website "Stuur een e-mail naar [email protected], wij helpen u graag verder!
Als u liever gebeld wilt worden, dan kunt u dit vermelden in uw e-mail. Wij zullen u dan bellen." -
Stuur een e-mail naar [email protected], wij helpen u graag verder!
Als u liever gebeld wilt worden, dan kunt u dit vermelden in uw e-mail. Wij zullen u dan bellen.
Kon dat stuk even niet vinden, bedankt.
Dan maar gewoon de storingslijn.
Als je de storingslijn belt en er blijkt geen storing te zijn verrekenen ze €99,-.Bedankt allen weer voor de reactie's, ik ga ze wel mijn 06-nummer geven en hopelijk bellen ze mij snel.
-
-
Reza best geniaal van je! (paysafecard inwisselen bij Versio)
Maar als ze niet luisteren, dan plaats je een topic op hun forum met de quote uit de Algemene Voorwaardes en reactie van Versio langs de mail.
Bedankt voor het compliment en de reactie.
Heb nu weer een nieuwe mail ontvangen, denk zelf toch niet dat ze dit zomaar kunnen doen:
Citaat
Geachte heer/mevrouw,Wij doen geen storingen via paysafe kaarten meer uitbetalen helaas. U kunt nog wel gewoon producten aanschaffen via onze website hiermee.
-
Citaat
Het onderstaande bedrag is terug op uw online portemonnee gestort. We zijn immers geen online wisselkantoor en vragen u dan ook vriendelijk om op te houden met deze praktijken.
Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.
Als deze citaat letterlijk de mail is, dan moet ik eerlijk zeggen dat ik het maar een kijk-ik-ben-15-en-heb-een-hosting-bedrijfje vind.
-
Net een gesprekje gehad, gewoon vertellen dat je een pakket wou kopen maar dat je er vanaf ziet wegens slechte recensies. Tijdens mijn gesprekje met versio zei hij dat het mag. Zie bijlage.
-
M.Martens
Ik begrijp de reactie van deze medewerker wel en het is me ook iets duidelijker.1. Je stort paysafecard o.i.d. op je account.
2. Vervolgens heb je geld op je rekening nodig, dus kan je dit makkelijk vanuit versio doen.Daarom vertelt hij erbij dat het niet de bedoeling is dat dit een wisselkantoor idee wordt, hier zit gewoon teveel werk in.
-
M.Martens
Ik begrijp de reactie van deze medewerker wel en het is me ook iets duidelijker.1. Je stort paysafecard o.i.d. op je account.
2. Vervolgens heb je geld op je rekening nodig, dus kan je dit makkelijk vanuit versio doen.Daarom vertelt hij erbij dat het niet de bedoeling is dat dit een wisselkantoor idee wordt, hier zit gewoon teveel werk in.
Na dat ik die medewerker had gesproken was het voor mij ook zo klaar als een klontje.
Ze proberen de beste service te bedienen en dat proberen ze ook goed naar mijn idee. -
als jullie goed eens nadenken
Is reza is vaste klant hij heeft daar veel domein namen
Lopen hij betaald altijd met paysafecarden enen nu heeft hij dat geld en wilt die dat naar zijn bank
Versio is het dan naar mijn mening verplichtDan moet ze maar niet dat allemaal opschrijven
Ze doen het zo dus ik heb ook met iemand gesproken
Heb ook gezegd over advocaat en jurdische adviesDus ik heb direct hulp gekregen
Tevens hij heeft dus €60,00 - euro Opgenomen
Versio heeft €20 Euro aan BTW en Onzin gepaktVerwacht dan wel dat versio hiermee veel verdiend
-
Lopen hij betaald altijd met paysafecarden enen nu heeft hij dat geld en wilt die dat naar zijn bank
Versio is het dan naar mijn mening verplichtDan moet ze maar niet dat allemaal opschrijven
Hallo Refferalboy.
Zoals ze al zeggen.
Ze zijn geen wisselkantoor.Dus hoeven ze het niet aan te nemen als ze dat niet willen.
Anders hadden ze het beter een host wisselkantoor kunnen noemen. -
Refferalboy
Easy boy, ik zeg alleen dat ik hun werkwijze begrijp dat het niet de bedoeling is dat Versio als wisselkantoor wordt gebruikt.
Dit heeft niks te maken met vaste klant of niet, zakelijk moet je voor transacties betalen dus hier zitten ook weer administratieve kosten aan.
Dat is dus ook de reden dat hun vertellen dat ze geen wisselkantoor zijn.... -
Gebruiker Refferalboy was/is alsmede betrokken in deze zaak.
M.Martens
Dit klopt ook, echter heb ik dit vaker gedaan met support erbij. Toen mocht dit wel.
Heb zelf geen verdere klachten bij Versio, alleen dit punt. Ook is het irritant dat ik steeds een ander, of onduidelijk, verhaal hoor van iemand anders bij hun support.
Het is normaal om bij host bedrijven steeds iemand anders te zien, maar nu heb ik 5 mensen gesproken en die geven een ander verhaal.
De een zegt dat ik netjes wordt uitbetaald, de ander zegt dat ze geen wisselkantoor zijn(klopt wel), en zo nog een ander die een onduidelijk verhaal geeft. -
Lijkt me allemaal vaag.
De ene medewerker gezegd dat doen we niet.
Terwijl de anderen medewerker weer een ander verhaal ophangt.De support met de live chat en de mail zal bij Versio beter geregeld moeten worden naar mijn mening.
-
De support met de live chat zal bij Versio beter geregeld moeten worden naar mijn mening.Even om duidelijk te zijn, ik heb niet alleen met de live chat gepraat, maar ook via mail.
-
Even om duidelijk te zijn, ik heb niet alleen met de live chat gepraat, maar ook via mail.
Hallo Reza.
Is dit ondertussen al opgelost of krijg je nog steeds een nul op het loket?
-
Ondertussen wacht ik nog op een mail met een antwoord dan het definitieve wordt, uit de laatste mail werd ik niet veel wijzer aangezien het daar over een storing ging.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
-
Ondertussen wacht ik nog op een mail met een antwoord dan het definitieve wordt, uit de laatste mail werd ik niet veel wijzer aangezien het daar over een storing ging.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
Helaas wel.
We horen we wat het antwoord is morgen.Anders kun je nog bij Paysafe alles uitleggen en kijken of hun alles terug halen bij Versio.
Zou ik in ieder geval proberen mocht het eerste niet lukken. -
Opgelost
TOPIC mag slotje
-
Nog even ter opheldering,
Ik heb zojuist even de Algemene voorwaarden voor je eropna geslagen (dit omdat ikzelf ook enkele producten bij versio heb lopen)
Hierin staat niets vermeld over dat zij altijd jou geld zullen terug betalen, in de AV staat enkel vermeld dat je met je online portemonnee online aankopen kunt doen, waarbij geen verdere transactiekosten gerekend worden.Wat je dus wel zou kunnen doen, zoals hierboven aleens genoemd werd,
melden dat je hier een aankoop mee wilde doen, maar deze om wat voor reden dan ook toch niet hebt gedaan & graag je geld terug gestort zou willen hebben.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!