Verduidelijking gezocht

  • Hi,


    Het valt me de laatste tijd op dat crewleden wel erg vaak weg komen al overtreden ook zei de regels hier.
    Waarom wordt hier niet een strakke lijn in getrokken, hier ga je straks weer een probleem over krijgen waar niemand iets aan heeft.



    Bijvoorbeeld: dit mag NIET!
    .be voor 99 cent



    Bijvoorbeeld: dit mag WEL!
    Actie: .nl domeinnaam voor slechts €2,50 incl. BTW!




    Er zijn nog wel een aantal topics waar ik een voorbeeld uit kan nemen maar ik doel hier niet om ruzie te boeken maar om duidelijkheid te krijgen.
    Wat is nou werkelijk het verschil in die 2 topics terwijl dit exact hetzelfde bied?



    @Leden
    Hou het topic netjes en reageer met een onderbouwende reactie zodat de crew hier iets aan heeft.
    Nogmaals: dit topic is niet bedoelt om mensen zwart te maken, ik zoek gewoon verduidelijking en ik denk nog wel meer mensen.

  • Zoals ik al eerder heb aangegeven.
    De regels zouden we dan moeten veranderen. Hier blijf ik ook bij.


    Ik zeg dit niet om flauw te doen, maar misschien als ik het zo lees denk ik meer aan vriendjes politiek.
    Nogmaals dit is niet flauw bedoeld

  • het komt inderdaad op het zelfde neer maar dit vind ik ook bij linkpartners...


    Want mijn pokemon is zeker in strijd met illegaal content verkopen.


    Die andere pokemon site's oke maar de verkoop mag dacht ik niet!


    Er zijn zo nog wel wat meer puntjes en ik krijg het idee dat er oude regels waren en maar wat is bij geschreven


    (net nederland, regels waren krom maar nu weer rechtgebogen en klopt dus wel en niet :p)

  • @crimecrime
    Ben ik met je eens, in Nederland is het ook verboden om links naar torrent websites aan te bieden omdat die simpelweg illegaal zijn.
    Dus hier mag je geen spel verkopen, maar je mag hem wel weer via linkpartners promoten, zo moedig je ze alleen maar aan.
    Hier vind ik dus ook geen verduidelijking in en dit is al een aantal keer aangegeven maar hier krijg je niet een echt helder antwoord op.


    M.Martens
    Vriendjes politiek is het niet, ik ken de gehele crew wel onderhand maar wordt gewoon behandelt zoals elk ander lid.
    Ik vermoed alleen dat de crewleden net iets verder buiten de regels om mogen gaan dan de gewone leden en dat stoort mij nogal.

  • die 2 topics waren beide gemeld, de ene melding blijf maar er gebeurt inderdaad niets.
    ofwel allebei open ofwel allebei toe natuurlijk.


    maar er zijn hier nog enkele dingen
    ik wil het team natuurlijk niet afbreken maar ik vindt dat er duidelijkheid moet komen met de regels en niet die ene mag wel andere niet enz




    ( bij deze wil ik nieman beschuldigen)
    wat ik hiermee wil bereiken is dat de regels eens grondig worden herzien

  • M.Martens
    Vriendjes politiek is het niet, ik ken de gehele crew wel onderhand maar wordt gewoon behandelt zoals elk ander lid.
    Ik vermoed alleen dat de crewleden net iets verder buiten de regels om mogen gaan dan de gewone leden en dat stoort mij nogal.


    Over dat laatste, heb hier zelf ook een uitgebreid ervaring mee gehad, hierover lopen nog steeds kwestie's(denk ook zelf dat vele weten wie of wat).
    Verandering van de regels zeker, snap ook niet waarom de een werd gesloten en de ander niet.
    Allebei maken reclame...

  • Even reageren op dit topic.


    Allereerst bevat dit topic .be voor 99 cent slechts maar 1 zin, hierdoor is het topic gewoon enorm onnodig en bovendien omdat het maar 1 regel is met gelijk een link wordt het gelijk aangezien als Spam, wat uiteraard logisch is. Wij willen topic met inhoud niet topic's met slechts maar 1 zin.


    Dat topic overtreed dan ook regel: 3.3 Alle informatie in uw topic moet duidelijk en normaal geschreven zijn. Gebruik daarvoor normaal Nederlands en gebruik een goede omschrijvingen van bijvoorbeeld uw vraag. Dit geldt ook voor de titel. en 3.5 Plaats enkel berichten die van toegevoegde waarde zijn.


    Bij regel 3.3 doel ik meer een deels op "Alle informatie in uw topic moet duidelijk geschreven zijn, 1 zinnetje tjah het is duidelijk maar een beetje extra informatie zou wel mogen.


    Wat betreffende het topic: Actie: .nl domeinnaam voor slechts €2,50 incl. BTW! Kan ik helaas niet over oordelen omdat ik niet 123 kan zien of hij toestemming heeft gehad van Koen of Ruben. Ook wij als moderatoren en Super moderatoren moeten voor suks soort zaken toestemming vragen. Anders overtreden wij zelf namelijk ook de regeltjes hier op ICT Scripter.

  • Even reageren op dit topic.
    Bij regel 3.3 doel ik meer een deels op "Alle informatie in uw topic moet duidelijk geschreven zijn, 1 zinnetje tjah het is duidelijk maar een beetje extra informatie zou wel mogen.


    Maar dan heeft u collega wel een andere reden opgegeven dan u hier zit te vertellen, 1 zinnetje kwam van uw collega's kant:

    Citaat


    Inderdaad. Tevens is dit soort van reclame.


    Dan zou je als moderator wel met de voorwaarde/regel erbij(zoals Willem doet) het topic moeten sluiten. Aangezien uw collega alleen zegt dat het reclame is, niet dan het de regels overtreed.

  • Het punt was dat Ferhat het topic op slot had gegooid (van de .be) omdat hij vond dat dit reclame was. Aangezien het een gewoon lid was, kon Ferhat dit naar zijn mening doen.


    Vervolgens kwam het topic van Lars. Aangezien hij een Supermoderator is en Ferhat (en ik zelf ook) een gewone Moderator is het wat raar om dat te verwijderen, omdat Lars zelf ook op de hoogte is van de regels en hier vast een goede reden voor had.


    We zijn nu intern ook aan het bespreken wat we hiermee gaan doen.


    Excuses aan de leden als hier onduidelijkheden uit voort zijn gekomen, waar jullie natuurlijk ook het recht op hebben.


    Wij zullen dit bespreken en kijken hoe we in de toekomst beter om kunnen gaan met zo'n situatie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!