mijn*knip* .nl

• is wel raar dat hij hier bij link partners staat want de source is volgens ictscripters ilegal maar dit is dan wel weer beetje raar ? en de source staat gratis te downlouden bij criminalsfanaat .com van af het begin!
    vind het raar dat hij hier 25 euro voor vraagt terwijl het de zelf de source is?
    ik vind dit om te ;(
    en dan zegen dat ictscripters eerlijk is NOT!
    ze denken allen in eigen belang !!! of lijkt dat zo ?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • is wel raar dat hij hier bij link partners staat want de source is volgens ictscripters ilegal maar dit is dan wel weer beetje raar ? en de source staat gratis te downlouden bij criminalsfanaat .com van af het begin!
    vind het raar dat hij hier 25 euro voor vraagt terwijl het de zelf de source is?
    ik vind dit om te ;(
    en dan zegen dat ictscripters eerlijk is NOT!
    ze denken allen in eigen belang !!! of lijkt dat zo ?

De source is wel illegaal, maar het plaatsten van linkpartners niet.
    Dat de source gratis te downloaden staat op een andere community is wel illegaal hoor, nog steeds blijven de rechten van de welbekende Pokémon source bij J.Visser.

Wellicht vraagt hij €25,- voor het opzetten en aanpassen van de website, in eigen belang nadenken vind ik weer te overdreven.
    Hij voegt alleen zijn link partner toe voor extra promotie, ik heb nog geen topic gezien waarin hij zijn website laat zien.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!