Motor van papier!

  • verkopen kan maar als je meerdere van zulke gaat verkopen en een productie draaien denk dat je dan daar mee veel problemen gaat krijgen


    maar is wel mooi(h)

  • Dankjewel! :) Nee, ik ga er geen productie mee draaien ik hou het bij een hobby ;), maar ik heb geen flauw idee waar ik zoiets kan verkopen.. :P En ja dit is heel veel werk!:) Dit is alleen nog maar de motorblok van de motor.. ;) Iemand een idee waar ik dit soort dingen zou kunnen verkopen?:$

  • Citaat van sneezy1991

    containerpark?:S Jij wilt echt niet wetken hoeveel tijd in zoiets gaat zitten.. en hoeeee realistisch het eruit komt te zien! Echt ongelooflijk..


    [offtopic]was een grapje ...[/offtopic]

  • Citaat van baldex

    in amsterdam heb je veel van die tentoonstelingen of meschien zelf bij jou daar je kan het verkopen aan hun ales ze het willen


    Maar voor die tentoonstellingen zouden ze misschien wel op zoek zijn naar unieke en zeer speciale werken, wat die van jouw niet is aangezien je een handleiding volgt...

  • Persoonlijk zou ik het liever van hout maken.:P


    Ik denk niet dat je zoiets moet maken met de intentie het te verkopen. Zoiets heb je thuis staan omdat je er trots op bent dat jij of een bekende het gemaakt heeft. Niet omdat je het op het internet van iemand hebt gekocht.


    [offtopic]Je ziet veel rare dingen hier, maar dat mensen het over productie gaan hebben als het over een papieren motor gaat, dat slaat toch wel alles. Interessant doen noemen wij dat hier dacht ik...[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!