Ik heb nu een host met alles unlimited (dus ook domeinen) dit komt doordat een vriend van mij dit host en de technische kant regelt (zit een beetje ingewikkeld maar ik kan het hem niet vragen). Nu wil ik graag een domein regelen maar het verhuizen kost ook geld, ik wil vragen waarom dit geld kost en voor wie. Dus als het voor mijn vriend is dan is het eigenlijk gratis voor mij, want anders is het de domeinnaam niet waard namelijk.
Host domeinen
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Als het domein op jou naam staat zijn die kosten voor jou natuurlijk, je kan ook niet zomaar je waterrekening aan je buurman geven als je het hem niet waard vind om te betalen.
Het verhuizen is het onderbrengen bij een andere registar wat natuurlijk wel wat Administratief werk is, dat zijn in feite de kosten die je moet betalen daarvoor. -
Dus dan moet ik ook wat betalen aan de huidige registrator.
-
Nee, zodra je hem verhuist zijn de prijzen van je nieuwe registar van toepassing, de oude kan hierop niks inbrengen, tenzij anders vermeld in voorwaarde.
-
Oh, dat is mooi want dan denk ik dat ik dat gratis kan. Bedankt voor uw uitleg :).
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!