Heeft iemand al een fix van de loterij bug?
Loterij bug
- Mortalboy
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat is de bug dan, dan fix ik het wel even, als het me lukt..
-
Nou er blijft bij de 1ste, 2de en 3de prijs 0 euro te staan.. ook al heb je heel veel loten gekocht.. en als het vrijdag is geweest.. wanneer de loterij het zou moeten doen.. dan gebeurd er ook niks... je behoud gewoon je loten.. en er komt ook niet bij te staan hoeveel loten er zijn verkocht!
-
Ok, dan is waarschijnlijk de database velden (sommige) niet aangemaakt, en de crons werken niet.
-
Ja de bug staat ook in Cron_week.. maar hoe halen wij deze eruit
-
Zal ik er even naar kijken?
Hier zit het ergens in:PHP
Toon Meer$loterij1 = mysql_query("SELECT * FROM `loterij`"); $loterij = mysql_fetch_object($loterij1); $prijs1 = $loterij->lotenverkoop*750; $prijs2 = $loterij->lotenverkoop*200; $prijs3 = $loterij->lotenverkoop*50; $stop1 = 0; $stop2 = 0; $stop3 = 0; $user1 = mysql_query("SELECT * FROM `users` ORDER BY `loten` DESC"); while($user = mysql_fetch_object($user1)){ if($stop1 != 1){ $stop1++; mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`+'$prijs1' WHERE `id`='$user->id'"); mysql_query("UPDATE `loterij` SET `winnaar1`='$user->login'"); }} while($user2 = mysql_fetch_object($user1)){ if($stop2 != 2){ $stop2++; if($stop2 == 2){ mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`+'$prijs2' WHERE `id`='$user2->id'"); mysql_query("UPDATE `loterij` SET `winnaar2`='$user2->login'"); }}} while($user3 = mysql_fetch_object($user1)){ if($stop3 != 3){ $stop3++; if($stop3 == 3){ mysql_query("UPDATE `users` SET `bank`=`bank`+'$prijs3' WHERE `id`='$user3->id'"); mysql_query("UPDATE `loterij` SET `winnaar3`='$user3->login'"); }}}
Maar volgens mij is alles goed, maar laten jullie de cron_week.php niet uitvoeren, door bv. CPanel... -
Hoe bedoel je Cpanel? Wat is dat? :$ sorry ben nog lerende..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 11:51:23:
O zeker de database? Wij hebben PHP My Admin -
Nee, CPanel is een Control panel, waar je dus dingen kan regelen, die krijg je meestal van je host.
Waar je dus databases aanmaakt.
In dit paneel kan je ook Crons toevoegen, als je dit niet doet, worden ze misschien niet uitgevoerd... -
Wij hebben de SQL van dit wel in de database staan.. Maar zou jij misschien een kant en klare config willen maken? dat ik deze er zo op kan zetten? :$ Want ik weet niet zo goed hoe ik hem kan ombouwen! :$ Alvast supper bedankt!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 12:08:03:
Oops verkeerde topic! dit bericht mag verwijderd worden!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.07.09 12:11:06:
Dat berichtje was voor de Geld bugs Maar Als ik dit vervang . . die hele script voor deze script werkt de site niet meer! :O -
Ik had de fix al eens gepost..
Omdat ik zelf niks meer met de verklote crimes doe, heb ik de fix niet meer op de pc..
Zal eens zoeken op CP
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!