Beste leden,
De grote ICTscripters Kerst wedstrijd is er!
Prijzenpot:
2x een spotify premium kaart (1 maand)
Hoe deelnemen?
Zoek de 15 verschillen, duid ze aan op de onderste foto (cirkel rond of pijl die ernaar wijst) en bezorg ons deze.
Reageer op dit topic als je je inzending hebt verzonden naar ons, zonder reactie kun je niet winnen.
Hoe winnen?
Uit alle mensen die alle verschillen hebben gevonden, trekken we er 2 random uit en deze krijgen elk een prijs.
Indien niet alle verschillen worden gevonden, winnen diegenen die het snelste de meeste verschillen vinden.
Deadline
Alle inzendingen moeten binnen zijn tegen 23/12/2012.
Heb je al veel verschillen gevonden? Stuur het zeker in, want indien niemand alle verschillen vindt, telt diegene die het snelste de meeste heeft gevonden.
Iedereen klaar?
Start! Zoek de verschillen:
http://ictscripters.com/Zoek_de_verschillen.png
Noot:
1) Enkel ik weet de verschillen. Crewleden mogen meedoen, maar max 1 van de 2 prijzen gaat naar een crewlid.
2) Ik heb de verschillen zelf ge-gimp't. Je kan de oplossing dus niet op het internet vinden.
3) Schilderij van Pieter Bruegel de Oudere (1525-1569), genaamd "Kindermoord te Bethlehem".
Ik ben op dit idee gekomen, omdat ik recent het kunsthistorisch museum van Wenen heb bezocht. Hier heb ik dit schilderij zien hangen.
4) Je mag een topic starten in offtopic om met elkaar te onderhandelen om verschillen te delen.
5) Volgende wedstrijd doen we iets dat meer ICT gericht is - voor kerst maken we een uitzondering
Succes!