Dat is beter.

(Check) Design
-
-
-
Ik heb hem qua opmaak ook weer aangepast. Zijn er misschien nog tips?
(Ik ben ondertussen nog verder bezig met de opmaak.)Weet iemand misschien wat ik met de menu's kan doen?
Hetzelfde als het midden content of? -
Ik wil echt niet gemeen doen of iets dergelijks, maar ik vind het een vrij simpele layout die eigenlijk compleet inspiratieloos is.
De doelgroep van deze site is als ik het zo bekijk Windows 8 gebruikers, waarom speel je daar met layout dan niet creatief op in?
Er is zoveel meer uit te halen, denk eens outside the box.Volgens mij ben je begonnen zonder een duidelijk idee waar de layout eigenlijk voor bedoeld is, denk dus iets meer na over je doelgroep en probeer desnoods karakteristieken van deze doelgroep op te schrijven om hierover vervolgens door te gaan associëren. Hier kunnen dingen uitkomen die je vervolgens perfect kan toepassen op je design.
Kijk ook voor de grap eens naar sites zoals bijvoorbeeld http://speckyboy.com/2011/09/2…and-creative-web-layouts/
Stuk voor stuk layouts die een achterliggend doel ondersteunen.Nogmaals, dit is zeker niet bedoeld om je af te kraken maar echt puur en alleen bedoeld om je wat tips te geven.
-
Beste,
Echt hartstikke bedankt voor je reactie en ik begrijp dat je het goed bedoeld. Ik heb even zitten kijken maar zo ver rijkt mijn design kennis niet. Ook wil ik er dus soort van community gaan maken, dit zal versie één uiteraard worden en hoop dan in de toekomst een professioneler design te kunnen gaan gebruiken/krijgen.
Ook wil ik niet al te veel achter de site's gaan aan lopen en meelopen met de nieuwe ontwerpen. Ik wil mij liefst nog een beetje op de achtergrond richten.
Maar zal je tips zeker voor in de volgende versie meenemenMet vriendelijke groet,
A, Rüter -
Ik heb nog wel hele presentaties met tips en tricks voor het opbouwen van community liggen, de dingen waar je op moet letten en dergelijke.
Weet niet of je het het interessant vindt? Anders wil ik ze wel sturen naar je.Zijn presentaties gemaakt door een leraar van mijn school (HBO-Arnhem).
-
Ik zal u morgen een privé bericht sturen met mijn email adres. Dan zou ik daar zeker graag even naar willen kijken, hartstikke bedankt!
-
Ik ben het volkomen met dirkzz eens. Verder vind ik je kleurenschema ook niets... Probeer anders een standaard kleurenschema van bijvoorbeeld http://www.colorschemer.com.
-
Okee, kijk dit soort reactie's heb ik de afgelopen tijd nog niet gehad. Als ik dit eerder had geweten, haha.
Ik zal dan ook zeker in de volgende versie hier rekening mee houden. Ik ga nu waarschijnlijk ook overwegen om een design te laten maken, mijn design "Skills" zijn niet al te best o een super professionele lay-out te ontwerpen.Ondertussen zal ik even in het aanbod duiken van DirkZz
-
Ik zou in eerste instantie wel een watduidelijkere menutitels nemen.
Daarbij vind ik het wat te donker en te blauw. Misschien wat lichtere kleuren gebruiken.
Verder leuke opzet.
6/10
-
Ik weet voldoende. Deze verkoop ik voor wat er ook te vangen voor valt.
En ik ga binnenkort beginnen aan een nieuw design -
Zoiets zou er mooier bij staan http://projects.webstarsltd.co…/images/notifications.png
die mening deel ik volledig.
ook zou ik zelf een paar menu's weglaten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!