Beste,
Is er ook een mobile versie van ictscripters.com
Beste,
Is er ook een mobile versie van ictscripters.com
Op dit moment is er nog geen versie van ictscripters.com op de mobiel. Hopelijk zullen ze dit wel gaan maken.
Dan is het gewoon afwachten tot de mobiele versie wordt gelanceerd
@alexjeee, dat klopt heb je gelijk in!
Beste,
Ik heb hier inderdaad een ontwerp voor gemaakt.
Het is wel gewenst onder veel leden dat er een Mobiele versie komt, maar houdt aub ook rekening met Koen. Want zo'n mobiele versie of een app is erg prijzig.
Misschien is er in de toekomst (waar ook eerder over gesproken is) een mogelijkheid om het als gezamenlijk project te ontwikkelen met meerdere leden van ICTScripters.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Een mobiele website is toch helemaal niet kostbaar? Deze kan namelijk zelf op het huidige systeem worden gebouwd.
Jongens Maks had destijds een ontwerp gemaakt voor de mogelijke mobiele versie. Dat was zijn opdracht voor de moderatie ronde. Dat betekend niet meteen dat er een mobiele versie komt.
Robin, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zitten een aantal opmaat gemaakte scripts tussen die niet 1.2.3. in een mobiele versie kunnen worden gezet.
We zullen gewoon moeten wachten wat de tijd brengt. Begrijp me niet verkeerd, ik zelf ben ook voorstander van een mobiele versie, maar we zullen gewoon moeten wachten.
Ik kan het wel...
Je hebt zoiets als responsive design waarmee dit heel makkelijk kan... je kan alleen de wysiwyg-editor misschien niet gebruiken maar dat vind ik persoonlijk een nutteloze feature als je code ook gewoon in pastebin kan plaatsen en een link kan posten.
Je hebt zoiets als responsive design waarmee dit heel makkelijk kan... je kan alleen de wysiwyg-editor misschien niet gebruiken maar dat vind ik persoonlijk een nutteloze feature als je code ook gewoon in pastebin kan plaatsen en een link kan posten.
Hallo,
De WYSIWYG werkt hier perfect
Mvg,
Tim
Op dit moment kunnen we nog niks zeggen over een Mobiele Versie, zodra we daar wat over kunnen zeggen dan zal er uiteraard informatie gegeven worden door Koen zelf.
Momenteel ben ik tijdelijk de enige ontwikkelaar aan ICTscripters.
Dit omwille van computer problemen bij Stefan.
Ik ben nu aan het kijken naar meer sociale integratie (FB) en een artikelen systeem aan het herwerken.
Als jullie liever hebben dat ik me eerst focus op een design voor de mobiele versie van de site, kan ik dit wel doen.
Sowieso kunnen jullie ook altijd helpen.
We hebben een test platform - waarop ik verschillende css versies kan testen.
Indien iemand van jullie tijd en zin heeft, stuur me een pb en dan kijken we samen of we niet een nog meer responsive design kunnen maken en aanbieden. Is puur kwestie van wat css immers.
Alle hulp is welkom
Toon MeerMomenteel ben ik tijdelijk de enige ontwikkelaar aan ICTscripters.
Dit omwille van computer problemen bij Stefan.
Ik ben nu aan het kijken naar meer sociale integratie (FB) en een artikelen systeem aan het herwerken.
Als jullie liever hebben dat ik me eerst focus op een design voor de mobiele versie van de site, kan ik dit wel doen.
Sowieso kunnen jullie ook altijd helpen.
We hebben een test platform - waarop ik verschillende css versies kan testen.
Indien iemand van jullie tijd en zin heeft, stuur me een pb en dan kijken we samen of we niet een nog meer responsive design kunnen maken en aanbieden. Is puur kwestie van wat css immers.
Alle hulp is welkom
K.rens, is het niet handig een topic te openen met daarin de voorstellen waar momenteel aan gewerkt wordt, zodat de mensen kunnen aangeven wat ze liever als eerst willen zien?
Zou kunnen, maar is heel subjectief
Er is niet 1 antwoord wat het belangrijkste is.
Alles moet er komen, zoveel is duidelijk.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!