hotmail account geblokkeerd

  • hoi


    ik heb vraagje tijdje geleden is me hotmail account geblokkeerd om geen reden, als ik inlog krijg ik deze tekst


    Citaat


    Het lijkt erop dat iemand anders je account gebruikt
    Om jou—en alleen jou—weer toegang tot [email protected] te kunnen bieden, moeten we controleren of het jouw e-mailadres is.


    dus ik heb de formulier in gevuld maar ik krijg steeds terug ik ze niet zkr weten of ik de eigenaar ben dus ben ik op internet gekeken wat ik kan doen en dat is niet veel weet mischien iemand andere oplossing mischien nummer van microsoft ofzo


    grtz, tim

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • hc_holigan2
    Meestal kan je ook aan de hand van een aantal contactpersonen vertellen dat jij de eigenaar bent, dan geef je geloof ik 5 contactpersonen (dus ook email) op en dat controleren hun.
    Mochten ze het daarna nog steeds niet geloven moet je even een PM sturen dan kan ik wel even met je mee kijken naar een mogelijke oplossing.

  • ja ik kan dat nu niet meer doen moet 24 uur wachten want heb te vaak gedaan en wachtwoord vergeten werkt ook niet de beveilegings vraag weet ik niet meer en zit nu niet op me eigen computer


    Beste,


    Ja dan wordt het erg lastig, verzamel al je account informatie en stuur dat op naar hotmail/live. Dan kunnen wij je denk ik ook niet verder helpen, aangezien je je wachtwoord functie overmatig hebt gebruikt. Geen alternatief e-mail adres hebt ingesteld om je wachtwoord op te ontvangen, je beveiligingsvraag vergeten bent. Het lijkt me erg verstandig dit in het vervolg ergens "op te schrijven" dus niet op je pc opslaan. Ik wens je veel succes met het terughalen van je account.

  • het is niet wachtwoord funtie want ik log gewoon in dan zegt die dat me wachtwoord is goed maar ik heb deze al 6 jaar ik weet niet meer wat ik 6 jaar geleden heb ingevult maar toch bedankt voor jullie reacties

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!