MYbb Template

• Beste collega's,

Ik wou mezelf even laten informeren door de designers onder ons.

Wat kost ongeveer een zelf gemaakte template voor de MYbb Source inclusief slice en tests etc.
    Ik ben van plan om een zelfgemaakte layout te bestellen hier.
    Maar ik wou even weten wat dat ongeveer zou kosten.
    Ik heb zowat het internet doorzocht.

En als ik layouts zie die ik best wel proffesioneel en mooi vind die tussen de 60 - 120 euro kosten.
    Dus ik wou even weten wat me dat zou kosten bij jullie persoonlijk.

Het moet passen voor de mybb 1.6 versie.
    Perfect werken.
    En gemakkelijk aan te passen zijn.
    Het moet een dropdown menu worden met enkel mooie effecten.

Het moet een mooi en overzichtelijke layout zijn.
    Die uniek is...

Vertel me jou prijs.
    En wie weet, word jij wel de designer van de nieuwe layout voor mijn gaming community!.

Aleen ON-Topic berichten, de rest laat ik gewoon verwijderen.
    En kom aub niet met onrealistische en of belachelijkse prijzen en of voorstellen af. Die worden gewoon genegeerd.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Iemand die ik ken maakt templates voor MyBB en vraagt 45 euro per uur. Gemiddeld is hij zo'n 12 uur bezig met de layout.

Laat maar wete als je intresse hebt ;)

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ik kan je hiermee wel helpen. Ik en mijn collega hebben ruime ervaring in designen en slicen. Echter het systeem mybb niet. Wel hebben we ervaring in de PHPBB source.

Wel heb ik nog een vraag... Betreft het gewenste design alleen een layout die gesliced is met de daarbij horende pagina's of moet de mybb source ook in de layout verwerkt zijn?

Je kunt me ook een pb sturen, dan kunnen we evt. via skype verder praten. ;)

• Uiteraard zoekt hij iemand die de MyBB default template ombouwt in een eigen gemaakte template. Lijkt me extreem duidelijk vanuit het topic.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Voor mij is het gewoon het belangrijkste.
    De totale prijs.

Wat zirax al zij 12 x 45 euro gaat dus niet van mijn bank af!.
    Ik zat te denken als het echt naar wens is om er toch een 80 tot 120 euro voor te betalen en meer niet.

Ik hoop dat dit al wat meer duidelijkheid brengt.
    Indien je tussen die prijzen wil werken contacteer me dan maar.
    Zo niet, gelieve dan niet meer te reageren.

Hoe jij het design doorgeeft aan een slicer maakt me niet uit.
    Ik werk maar met 1 persoon, als jij er een tussen persoon bij aat komen voor de afwerking of god mag weten wat.
    Dat is dan jou zaak. ik hou daar geen rekening mee.

Wat het het product zelf mag betekenen.
    het moet gwn kunnen geinstalleerd worden op mijn site zonder bijkomende problemen.

• Iemand die ik ken maakt templates voor MyBB en vraagt 45 euro per uur. Gemiddeld is hij zo'n 12 uur bezig met de layout.

Laat maar wete als je intresse hebt ;)

Dan is deze designer een ware Art meester , 45 euro per uur is wel een beetje idioot om dat ervoor te vragen kan je net zo goed SOSfactory even contacteren, sneller plus 10 x mooier werk. Ze verkopen die layouts voor 60 euro meerdere malen , dus je hebt niet een volledig unieke layout zijn mischien wel meer mensen die deze hebben gebruikt. Inbouwen slicen en designen voor 120 euro is nog wel redelijk.

Groeten.

• Voor 80 euro kunnen wij het designen en slicen regelen. Dus in combinatie met Ferhat zal je dan op een prijs van 160 euro komen.

Is zeer lief en aardig van jullie.
    Maar ik ZEKER EN VAST niet boven mijn 120 euro.
    Mijn excuses daarvoor. Maar ik ben de laatste tijd al krap bij kas. en nu kan ik toch een beetje geld spenderen dus ik hoop dat de MAX van 120 euro kan gerespecteerd worden.
    Zo niet, zeer spijtig voor mij en voor de geinterreseerde designers/slicers en inbouwers.

Ik weet ook dat MYbb een auto installatie heeft op hun layouts, zodat je ze enkel hoeft te uploaden en dan kan je aan de slag.
    Menu bijvullen etc.

ook moet de layout zich kunnen aanpassen indien ik nieuwe plugins/mods etc installeer.
    is misschien een zeer moeilijke klus, maar weet zelf ook niet hoe en wat het is om een MYbb lay te maken.

• Als je gewoon even naar de Job/request/services forum gaat en er een request post kan je voor 40 a 50 een unieke layout krijgen.
    Daarnaast geloof ik dat de mensen daar ( Audentio etc ) toch meer ervaring hebben dan dat mensen hier hebben, zowel op grafisch vlak als met MyBB.
    Heb anders nog iemand op Skype voor je die work on request aanneemt.

• Audentio is idd te duur op dit moment.

Ik wil nog steeds bij de 120 euro blijven.
    Indien het later zou zijn bv de layout is pas klaar in Januari, dan zou ik bv wel 150 - 200 euro kunnen spenderen.
    Of ik kan een afbetalings regeling treffen met de designer van mijn layout.
    Dan kan het een 4 malige betalings zijn van 50 euro met een betalings duur van 2 volle maanden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!