PHP en MySQL scripter gezocht voor inbouwen api

• Hallo,

Ik ben begonnen met een nieuw project. Het project is een hosting.
    ik heb al een eigen vps en eigen site, binnenkort een BTW nummer.
    en ik host bij versio.

Daar hebben ze standaard api's voor bij het inbouwen bij sites indien je een hosting zal beginnen,
    dat maken is geen probleem ( natuurlijk niet vlotjes want ik ben maar een beginner, maar lukt wel)
    maar ik ben op zoek naar 1 iemand of eventueeel 2 die willen helpen bouwen van de site.
    ik heb al een layout en een loginpagina enz gemaakt. kan je niet goed scripten? en je wilt toch proberen te helpen, dan mag dit ook!

Budget: 100 euro
    eventueel ook bnespreekbaar!

PS: het liefst zou ik iemand willen die in de week savonds er kan aan werken, dan kan ik er ook aan werken en zo gaat de samenwerking beter.
    tevens vertel ik hier de link nog niet.

Gelieve hier te reageren met vragen en te reageren in een bericht nara mij indien u interesse heeft.

Mvg, Aaron

• Beste,
    Ik zou graag mee wilen werken, ik kan op dit moment al beginnen als dat mogelijk is.
    Ik vraag wel een voorbetaling van 15 euro paypal.

Hierna bespreken we de kosten verder.
    Ik kan zorgen voor mysql php en html.

Stuur maar een PB.

Mvg,
    Ricardo

• Ik heb gereageerd in een persoonlijk bericht.
    Ook heb ik wat werk mee geleverd.

Ben benieuwd naar u reactie.

Echter is het project waar ik nu mee bezig ben niet helemaal af, dit zou niet lang meer duren

m.v.g,
    onlineproducten
    (website in ontwikkeling)

• Wat moet er precies gebeuren? Zo te zien/horen wil je een klantenpaneel.

Kijk eens naar WHMCS, dat heb je vanaf €10 per maand en scheelt een hoop werk. Gelijk facturatie en DIrectAdmin, transip, iDeal, PayPal enz. API's beschikbaar.

Mocht je hierbij hulp nodig hebben (installeren en configureren) dan geef je maar een gil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!