E-ticketmanager.nl: Uw online e-ticket manager!

  • Ik ben eindelijk klaar met het project 'E-ticket Manager'. Het is een systeem om e-tickets te beheren, gemaakt omdat ik in de feestcommissie van mijn school zit.


    URL: http://e-ticketmanager.nl
    Gebruikersnaam: ICT Scripters
    Wachtwoord: ictscripters


    Mijn vraag is: Kunnen jullie je mening geven over bovenstaand systeem?



    Met vriendelijke groet,


    Andy de Wit


    Geplande functies: - Online ticketverkoop via iDeal, PayPal en PaySafeCard

  • WAUW... ik vind het ontzettend gelikt en strak.


    Onlangs nog opzoek geweest naar dit voor een evenement wat ik aan het organiseren ben.


    Kun je mij laten weten wat een licentie kost? (krijg ik de source gecodeerd of ongecodeerd?)


    Alvast vriendelijk bedankt,
    Kevin

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Kevin,


    Je krijgt geen source, hij wordt bij ons gehost, en dan kan je 'm gebruiken. Stuur me een PM, dan kunnen we overleggen.


    Koen,
    Klopt, daarom heb ik er een handleiding bij gemaakt.

  • Ziet er erg mooi uit! Behalve het logo dan: probeer die wat duidelijker en mooier te maken i.p.v. alleen wat tekst en een icoon van icon-finder.net. Ik heb vroeger ook een begin gemaakt aan zoiets, alleen dan puur voor consumptiebonnen :). Veel succes!

  • Bedankt voor je reactie! Ik zal er wat mee doen.


    Voor evt. geïnteresseerden: Het systeem is te koop (volledige overname), PM me indien je hier in geïnteresseerd bent.

  • Bedankt!


    Heb inmiddels al meerdere PM's en e-mails gehad om het systeem over te nemen, volgens mij is het dus zeker geen slecht systeem:) Vooralsnog nog geen koper, maar we zien 't wel:)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!