Maffiapoint source

• Hallo allemaal,

Ongeveer twee maanden geleden had ik samen met L.Kok een nieuw project gestart,een maffia game genaamd Maffiapoint.
    Doordat we te weinig tijd hadden en dit project eigenlijk niks opleverde hebben we het maar stop gezet.

Alles is door ons gescript aan de game behalve de captcha,de layout zelf is ook uniek en die is volgens mij door Guitar gedesigned.
    De source is niet af! Hij bezit maar paar opties die ook paar kleine fouten bevatten.

Ik heb samen met L.Kok afspraken gemaakt voordat we eraan begonnen,afspraken waarin staat wat allemaal met de source mag gebeuren.
    Hierin staat dat ik de source één malig mag verkopen en dat de koper een gebruikerslicentie krijgt.

Zoals ik al zei is alles zelf gescript maar beperkt,de source bevat fouten waaronder de login bijvoorbeeld(je moet twee keer inloggen).

Demo:
    http://mafiaplace.nl/

Inlog gegevens
    Gebruikersnaam: Demo
    Wachtwoord: 123

Let op,sommige links linken door naar een verkeerde url.Graag doorgeven zodat ik dat even kan aanpassen.

Voorbeeld code:

Het spel bevat geen administrator paneel,dit zit er wel in maar moet nog aangepast worden.
    Ook heeft het spel een clan systeem,deze is niet online omdat het ook nog behoorlijk aangepast moet worden.

Het hele "spel" is zeer beperkt en sommige opties werken niet of werken niet goed,of alleen de opmaak is er.
    Daarom geef ik ook gratis het domein mafiaplace.nl erbij.

Veiling
    Startbod: €2,50
    Opbieden met: €1,-
    BIN: €10,-

48 uur na het laatste bod.

Betalingsmogelijkheden:
    Overschrijving - Paypal - PaySafeCard(indien het €10,- is).

Met vriendelijke groet,
    Reza.

Bewerkt 2 keer, laatst door Reza: Voorbeeld code erbij zetten. ().

• Lol kan niet eens inloggen. Geen gebruik van oop, geen gebruik van functions (is een beetje vervelend te beveiligen door 100x if if if if if te typen) Voor een basis lijkt het me wel leuk. Heb zelf ook vorig jaar een eigen criminal geschreven met unieke opties en layout. Toch wel grapig te zien.

• kevinkrs

Ik zelf heb dan ook niet gezegd dat het OO gescript is;)
    Wellicht dat je jouw eigen criminal op de verkoop kunt zetten met je unieke opties.

Ik geef het domein en de lay-out er gewoon bij...

Ik ben momenteel bezig met een deal met iemand,dus het kan zijn dat de source heel even offline is.

Met vriendelijke groet,
    Reza.

Bewerkt één keer, laatst door Reza ().

• Reza: Ik zeg ook niet dat het moet. Ik zeg dat het beter zou zijn. Het programmeren daarin zou dus een stuk makkelijker zijn voor een andere programmeur. Je hebt een geüpdatet criminal gemaakt. Dat houd in dat je wat nieuwere technieken gebruikt dan de criminals van tig jaar terug dat vaak nog gebruikt worden.

Mijn eigen criminal zal ik nooit in de verkoop stoppen, dat is namelijk iets meer waard van 2,50. Kwa unieke opties heb ik wat leuke dingen gedaan met kogels, en bepaalde fabrieken. Dus meer soorten kogels etc. Vind kansen op materialen die je in een fabriek weer kunt omsmelten tot een bepaalde item. Je kunt het zo gek niet verzinnen :) Zulke dingen maakt het spelen van een criminal weer leuk :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!